stel zoekt stel voor vriendschap+

• a en l

hallo wij zijn een stel van 38 en 41 jaar jong

hij de jongste zij de lekkerste

wij zouden graag een leuk spontaan stel ontmoeten voor een intieme vriendschap, waarbij vr-vr contact voorop staat.

maar wie weet hoe het allemaal loopt als we elkaar langer kennen

onze bedoeling is een langdure vriendschap op te bouwen en geen eennachts vlinders.

zodat we naast passionele dates ook nog andere dingen kunnen ondernemen

het liefst een stel tussen de 35 en 45 jaar, en in de omgeving van 0164

• sunny

Jullie advertentie ziet er zeer goed uit!

Wij zijn een Gelders stel van 47 en 43 jaar oud en ook wij zoeken een ander stel, waarbij bi-gevoelens niet uitgesloten worden.

Ik weet niet zo goed wat de omgeving van 0164 is maar zelf komen we uit 026, da's Arnhem.

Het zou leuk zijn om van jullie te horen!

Spannende groetjes, de Sunny's

• r en d

Hey hallo,

Wij zijn een stel van 42(hij) en 40(zij). We komen uit Amersfoort. We zijn zeker geintresseerd in jullie oproepje en horen graag van jullie. Lijkt ons leuk jullie beter te leren kennen op allerlei gebied. Staan voor veel open.

Gr D en R

• voetbalballet

Hoi hoi,

wij zijn een goed uitziend en slank, leuke stel (m54/v52) en komen uit de buurt van Hilversum en op zoek naar een leuk stel voor een gezellige vriendschap ++

Reageer maar svp als jullie interesse hebben om wat info uit te wisslen en hopelijk een leuke klik te ontdekken. Lieve groet M&M

• knuffel1971

hallo hier leuk stel uit wijk bij duurstede, hij bijna 42 zij 35 kijken ook voor leuke stellen voor een langdurige vriendschap met een dikke plus.

wie weet treffen we elkaar binnenkort????

groetjes ons

• knuffel1971

hallo hier leuk stel uit wijk bij duurstede, hij bijna 42 zij 35 kijken ook voor leuke stellen voor een langdurige vriendschap met een dikke plus.

wie weet treffen we elkaar binnenkort. voor een leuke tijd samen

laat maar weten,

groetjes ons

• ftushar

Hallo ik ben geloof ik de naam ben nieuw op deze sites die ik alleen maar te zaaien je post op deze websites en ik dissident tot een contact met u zal ik graag willen dat u mij stuurt ben mail naar mijn mail id voor mij om u mijn foto en alles wat je wilt weten over mij mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

tot gauw geloof te missen

• Olga

hallo r en d en a en l​nog op zoek? groetjes ons