vriendschap

• Ingrid

Hallo Wil.

Ik las je berichtje en ik was erg ontroerd.Ik kan me voorstellen hoe je je voelt.Wat ik begrepen heb ben je op zoek naar een luisterend oor.

Ik weet niet waar je woont en of de afstand haalbaar is.Ikzelf woon in Tegelen vlakbij Venlo.Ben zelf geen limburgse.Mocht je interesse hebben

stuur me dan maar een mailtje.Mijn E-mailadres is ingridleemrijse@home.nl.

Sterkte en misschien tot hoors.

Groeten van Ingrid

• Fransla

Hallo Wil met Fransla lees jou oproep en kom uit zutphen wil in eerste plaats wel een luisterend oor zijn en kan dan misschien wel meer betekenen groetjes

• Debby

Hoi Wil,

Ik woon ongeveer 45 min van je vandaan. Langzamerhand begin ik weer met auto rijden, dus misschien dat ik wel mee kan gaan met artsen bezoek. Maar het lijkt mij handig om eerst eens te mailen om te kijken of er een klik is en zo verder af te spreken.

Heb je interessen dan kan je mailen als je wilt?

Groet, Debby

• ftushar

Hallo ik ben geloof ik de naam ben nieuw op deze sites die ik alleen maar te zaaien je post op deze websites en ik dissident tot een contact met u zal ik graag willen dat u mij stuurt ben mail naar mijn mail id voor mij om u mijn foto en alles wat je wilt weten over mij mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

tot gauw geloof te missen