vriendschap

• Wil

Ben op zoek naar iemand die mij wil ondersteunen en er als vriend voor me wil zijn. Ben in 2009 plotseling m'n man verloren en heb helaas in 2010 te horen gekregen dat ik zelf longkanker had. Ben geopereerd en de controles verlopen goed. We hadden echter geen kinderen en heb ook geen naaste familie meer dus zou het heel fijn vinden een vriend/vriendin te hebben die met mee gaat voor artsenbezoek edgl., maar ook gewoon om mee te praten en koffie te drinken.

• Massage

Waar woon je?

Ik heb dit persoonlijk allemaal mee gemaakt, alleen ik ben wel getrouwd, maar zou je wel willen ondersteunen.

Groetjes en veel sterkte

Jacob

• Diny Bron

Halllo Wil,

Kwam toevallig na een lange tijd weer eens op deze site en zag jouw oproep.. Heb er jaren geleden ook eens een oproepje op gezet.. Doe altjd graag iets voor mijn medemens, werk als vrijwilligster in een verpleegtehuis..

Weet niet waar je woont, en of de afstand wel haalbaar is.. Zelf woon ik in N-H (Heerhugowaard).

Hoor het wel van je,

Groetjes, Diny Bron.

• wil

Beste Diny,

Denk dat de afstand te groot is. Woon in Gelderland, Aalten

• Wil

Beste Jacob,

Woon in Aalten-Gelderland, hoor graag van je of dit voor jou haalbaar is. Dat je getrouwd bent is geen probleem, zoek vriendschap.

• Massage

Hallo,

Ik woon in Zevenaar, dus dat moet wel haalbaar zijn.

Mijn vrouw weet niet dat ik dit doe, zou dat voor jou ook geen probleem zijn.

Klik even op mijn onderstreepte naam en stuur me via privebericht even je mail-adres

Ik gef me hier liever niet bloot met het gevn van mijn mailadres.

Groetjes

Jacob

• Wil

Beste Jacob,

Dank voor je reactie, maar hou niet van stiekem gedoe. Wens je het beste

• Viper's Trust

Hoi Wil,

Ik woon in Ulft, zou je op zich best wel willen steunen maar heb helaas negatieve ervaringen met mensen hier in de achterhoek.

Van medebewoonsters in de buurt krijg ik de kift of ze zwijgen me dood (geen idee waarom) en het is godsonmogenlijk

om ergens tussen te komen…

Het zal wel typisch dorps zijn allemaal.Maar ik wil hier weg!

mzzl,

• Wil

Hoi,

Zit met hetzelfde probleem, ook ik heb de ervaring dat het moeilijk is om ergens tussen te komen en erbij te horen. Ben geen achterhoeker, maar ben hier terecht gekomen door mijn man. Kom oorspronkelijk uit Amsterdam.

Zou hier ook graag weg willen maar zit met de vraag waar naartoe. Heb al aangeven heb geen naaste familie meer en ook geen kinderen.

Hoop op een reactie.

• Massage

Misschien wil jij wel contact met mij.

Viper's Trust Schreef:

——————————————————-

> Hoi Wil,

>

> Ik woon in Ulft, zou je op zich best wel willen

> steunen maar heb helaas negatieve ervaringen met

> mensen hier in de achterhoek.

> Van medebewoonsters in de buurt krijg ik de kift

> of ze zwijgen me dood (geen idee waarom) en het is