Met zijn tweetjes is leuker als alleen.

• Max63

Hoi hoi,

Okay, ik waag de stap. De donkere dagen komen er aan en deze alleenstaande vader zou het leuk vinden om die eens niet alleen door te brengen maar misschien wel samen met jou. Denk jij er hetzelfde over en ben je een lieve, serieuze, gevoelige en spontane vrouw, tussen de 35 en 45 jaar, laat dan eens wat van je horen. Vriendschappen zijn welkom, maar mocht er een klik zijn en het meer worden, dan hoor je mij absoluut niet klagen.;)

Ik woon in Emmeloord maar ben in het bezit van een auto dus ik kan reizen. Ik kan mij voorstellen dat je natuurlijk veel meer over mij wilt weten. Als je interesse hebt, mail me dan maar eens. We kunnen dan beginnen met elkaar eens te leren kennen. Ik ben erg eerlijk en serieus. Op je vragen krijg je dus altijd eerlijk antwoord, ook al bevalt het antwoord je niet. Ik zou het leuk vinden om veel dingen samen te gaan doen, die ik nu niet doe omdat ik het alleen niet zo leuk en gezellig vind. Denk hierbij aan strandwandelingen maken, terrasje pakken, bioscoop, theater, restaurant en ga zo maar door. O ja, kan je klaverjassen? Dan heb je het al gauw bij mij gemaakt.

Okay, voor nu laat ik het hier maar even bij. Je kan mij bereiken op: maxje1963@live.nl.

Alleen serieuze reacties graag.

Groetjes en misschien tot gauw,

Max

• DOVANI

(td)Da's pas heel erg… “ik kan altijd vriendinnen gebruiken”

en dan nog verwachten dat iemand reageert? Laat je nakijken!

Ik bedoel maar…

• Max63

En zo, als je echt je best doet en het leest zoals je het graag wilt lezen, als je misschien jaloers bent omdat je zelf de stap niet durft te maken, als je bang bent dat een ander wel succes heeft, kan je altijd wel iets negatiefs vinden. Ik houd het wel bij het positieve en ga er voor het gemak vanuit dat de vrouwen die mijn oproep lezen, dit ook met een veel positievere bril zullen doen als jij. Verder ga ik er maar niet over in discussie want dat is het natuurlijk niet waard.

• Renate

Mr positivo, mag je mij wel eens uitleggen hoe dat dan overkomt; ‘kan nog wel vriendinnen gebruiken’

m a w , er word je onder de aandacht gebracht dat je misschien- als het niet teveel gevraagd is- wat minder hufterig zou kunnen typeren,

DOE er dan wat aan, of is die plaat voor je hoofd echt zo dik?

In dat geval is het wáár; het is de discussie niet waard, een echte man hoeft hier namelijk niet te bedelen om aandacht.

• Max63

Het spijt mij als dat stukje zo negatief over gekomen is. Het was in ieder geval niet de bedoeling. Jammer dat het zo gelezen wordt.

• Max63

Ik heb “vriendinnen” gewijzigd in “vriendschappen”. Misschien dat de intentie zo duidelijker is.

• Coo

'vriendscappen' …die houden we erin! lol

• Diny Bron

Hoi Max,

Leuke en gezellige oproep niks mis mee hoor.(tu)… Wat heb je toch een rare mensen…je berichtjes gelezen te hebben..

Ben zelf een serieuze vrouw, had het anders echt wel gelezen..Schrijf eens iets terug altijd gezellig!.

Groetjes, Diny.

• Dony Brin

Hoezo? Zie jij er dan geen bezwaar in je als vriendin te laten gebruiken?

Het is een beetje een rare tekst, dat mag toch gerust gezegd worden!

• Max63

Leuk dat je reageert, Diny! Ik had het al voorspeld. Vrouwen met een positieve inslag lezen er overheen en begrijpen wel wat ik bedoel en hoe dit berichtje bedoeld is. Natuurlijk mogen er op- en aanmerkingen over een tekst gemaakt worden en mijn woordkeuze had hier inderdaad wat beter gekozen kunnen worden, maar het is nergens voor nodig om een serieuze oproep, waar toch wel wat moed voor nodig was, dan ineens belachelijk of negatief te maken. Ik hoop wat van je te horen op maxje1963@live.nl

Tot dan. Liefs en groetjes,

Max