opgeheven

• Massage

opgeheven

• Echtpaar

Hoi,

Wij zijn Jan en Gonnie (57+)- rokers- en wonen in Hilversum.Om onze kennisenkring uit te breiden zoeken we een andere man.Zwaar geschapen, He of Bi… maakt ons niet uit!

We zijn ruimdenkend en gaan er van uit dat jij dat ook bent.

Evt. gezamelijk club bezoek is bespreekbaar. Ook schuwen we het expiriment niet.

Groetjes,

• Massage

xx

• Echtpaar

Graag of niet! We hadden je graag opgepikt om er een lekker spannende avond van te maken want

volgens ons was je er ook aan toe! Maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet…lol

Sterkte verder en adios,

• Rob

Hallo Echtpaar

Ik man van 54 jaar ben opzoek naar een leuk stel voor contact ik zach dat jullie op vriendschap hadden gereageerd maar dat hij er van af ziet . Mochten jullie toch nog een contact zoeken misschien kan ik helpen.

Heb een brede intresse en ben voor veel in kan heel goed over dag

Hoop toch nog iets van jullie tehoren

Vriendelijke groet Rob

me-rsub-s@live,nl

• José

Mijn naam is José, ik ben 58 en woon in maastricht.Sinds ik gescheiden ben, ben ik ook een hele hoop vrienden kwijt geraakt en dat vind ik jammer!

Door de weeks werk ik als receptionist en verder heb ik veel interesses, zoals tuinieren, koken, bungee jumpen en mijn cursus clownerie waar ik veel van

mezelf in kwijt kan.

Zoek een nette beschaafde heer, goed in de slappe was en belezen.

Wie???

• Massage

Je kunt beter zelf een discussie beginnen.

• José

Leuk dat je reageert!

Wie weet delen we onze interesses, en zeg nou zelf, er gaat niks boven het mooie maastricht!

Ik sta open voor andere suggesties…laat maar horen!

Liefs,

José

• Massage

chat of mail contact zou kunnen, maar Maastricht is iets te ver uit de richting

stuur je mailadres maar via een privebericht