discussie gesloten

• Massage

discussie gesloten

• José

Hoi

Ik ben José, kom uit mestreech.Gescheiden en nu af en aan een ghanese vriend.Omdat deze man veel weg is, en naar ghana gaan ook niet altijd voor mij mogenlijk is, zoek ik iemand voor erbij…net als jij.

Ik ben 55, woon in de wijk amby…heb kort donkerblond haar met coup soleil , ben 1.56 en 85kg zwaar.Door mijn wisselende stemmingen slik ik haldol (22mg) maar dat lang niet altijd.

Zie je me zitten, mail dan maar.

dag, José

• Massage

Voor live contact is dat iets te ver weg voor mij. Ik wil wel met je mailen en/of msnnen in de late uurtjes. Kun je je mailadres via priveberichten aan me geven

• Rob

Hallo Jose,

Mocht jij iets zoeken ik ben ook opzoek naar vriendschap. Ben 54 jaar en 180 lang kom uit de buurt van Eindhoven.

Heb een brede intresse en houd van wandelen en auto rijden gezellig iets drinken op een terrasje.

Wie weet wil jij het eens proberen en stuur mij dan een mailtje voor meer informatie.

Ik kijk uit naar je berichtje.

Groetjes van Rob

• Hollow Eye

Is de crisis nou zó hard toegeslagen dat jullie enkel en alleen via deze weg aan ‘contact’ kunnen komen?

Waar is de tijd gebleven dat je nog gewoon, ouwerwets in een café versierd werd als vrouw, door een gewone stoere vent

i rest my case…

• Massage

als je geen uitgaansmens bent en ik ben ook nog getrouwd, dus beetje stout