gezocht vriendschap

• Rob

Hallo ik man van 54 jaar ben opzoek naar een leuk stel of vrouw.

Het lijkt mij leuk om eerst maar eens kennis temaken en bij voldoende intresse samen tekijken hoe we verder gaan.

Het kan zijn samen klussen of andere dingen zo als koffie leuten of eens samen koken en samen eten of wat ook mooi zou zijn als huisvriend.

Heb een brede belangstelling en voor veel in.

Ik hoop op leuke reacties en wie weet zitten we binnen kort ergens samen aan de koffie.

Uit de buurt van Amsterdam zou mooi zijn.

Groetjes van Rob

• DOVANI

Hoiiii Rob,

Ik ben een al wat oudere vrouw, 55+ en nog stééds - vraag niet hoe het kan!- op zoek naar nieuwe vriendschappen.

Als bijstandsgerechtigde heb ik geen geld of goed weg te geven maar als Mensenmens sta ik voor iedereen paraat, mun deur hangt altijd los en ik ben altijd met van alles in de weer.

Om niet in de goot te belanden heb ik wat handeltjes lopen op marktplaats…hahahahaha, verder ben ik niet zo erg van het koken maar meer van opwarmen en naar binnen schuiven…zolang het maar vult weetjewel.

Ben zelf belezen, hou van kunst en cultuur en heb onlangs - tot hilariteit van de buurt- een cursus acrobatiek weer opgepakt. Kan ik je aanbevelen!

Ik kom uit bodegraven, zh… tis niet naast de deur maar met de Ov en/of opgeheven duim kom je overal zeg ik altijd maar.

Zie je iets in deze jolige meid, REAGEER. En wie weet …

joepdoeiii

• Rob

Hallo Dovani,

wat leuk en gezellig om een mailtje tekrijgen ja ik was blij verrast.

En nu wat over mij ik ben een man van 54 jaar 180 lang kort haar bril geen snor en/of baard.

Ben werkeloos sinds een jaar en nu gewoon opzoek naar vrienschap en gezelligheid.

Als er iets leuks uitgroeid zou dat mooi zijn maar niet mijn prioriteit.

Een bakkie koffie en een babbeltje lijkt mij een goede start.

Als het jou wat lijkt mail mij maar me-rsub-s@live.nl

Groetjes van Rob

• DOVANI

Rob, je bent een schat!!!

Het lijkt me zalig kennis met je te maken.

Wat word het, bij jou of bij mij?

Ik woon in bodegraven, zh… en het zal mij een genoegen zijn je te mogen ontvangen in mijn nederige stulp:D

met een kopje brandnetelthee en zelfgebakken kruidkoek.

Ik ben benieuwd naar je als Mens, wie ben je, wat bracht je tot hier…waar kom je vandaan en wat bezielt je ???

Je hoort nog!

Liefs,

DOVANI

• Rob

Hallo Dovani,

Stuur mij even een mailtje op mijn mail adres dan kunnen we verder mailen en misschien een afspraak maken.

me-rsub-s@live.nl

Groetjes van Rob