Leuke vriendin(nen) Achterhoek gezocht!!

• Lies

Hoi!

Ik ben een meid van 24 jaar en woon sindskort in Vragender (kom oorspronkelijk uit Noord-Holland). Ik ken hier alleen niemand, alleen de buren van wie ik het huisje huur… Ik ben op zoek naar een leuke vriendin om mee te gaan stappen, winkelen, sporten etc.

Lijkt me leuk iets te horen! Ik heb overigens een auto, dus als je iets verder weg woont, no problem!

• Viperrulez

Ik wens je veel succes, ik woon zelf omg silvolde en heb een maand of wat geleden een soortgelijke advertentie gezet…GEEN reacties.

waarbij mijn vermoeden al werd bevestigd; als je in de achterhoek geen zuiplap bent - zoals de dames bij mij in de straat- dan kun je het wel vergeten.

Gezellig en achterhoek dat gaat niet samen… helaas.

• Evelyn

Ik drink geen alcohol, maar ben wel heel gezellig ;-)

Woon in Berkelland, dat ligt ook in de Achterhoek. En het lijkt me erg leuk om met je in contact te komen.

Mijn msn/email is k.i.t.t.y@live.nl

Liefs,

Eefje

• Viperrulez

Gaat het ook niet om, maar wij hadden een buurtfeest en IEDEREEN dronk, ik hou het dan op 1 of 2 glazen en vind het dan mooi, maar kennelijk is het in ons buurtje bon ton om super lazerus de dag door te gaan…en voor elkaars kinderen schaamt men zich ook niet.

Ik word sindsdien buitengesloten, waarom? Geen idee, sta altijd voor iedereen klaar, deel overtollig geworden babyspullen her en der uit zonder er iets voor terug te vragen…en accepteer zelfs de rotte buurjochies van 7 en 11 die bij ons modder op de ruiten komen gooien want volgende keer is het misschien een steen, maakt het uit zolang ze zich achter hun moe kunnen verschuilen…

In ‘vriendschap in de achterhoek’ geloof ik niet meer… als ik nou ergens het idee had dat het aan mezelf lag kon ik het veranderen, graag zelfs….maar bij de OR van een van mijn kinderen op school heb ik exact dezelfde ervaring…hoop tijd en moeite in gestoken, je stopt er na een jaar mee en geeft dat netjes door…maar NIEMAND reageert, nou dat is wel erg bot en grof…

Zo zijn de mensen hier, ik geloof het verder wel en ben dankbaar dat we hier niet voor eeuwig wonen…want ergens is het allemaal niet verdiend.

Lach maar verder eefje, hoe lang nog….????

• Evelyn

Lieve Viper,

Ik weet hoe stug het volk hier is. Het is niet voor niets dat ik hier ooit weg ben gegaan. Maar je kunt niet iedereen over een kam scheren.

Ik heb ook een tijdje in Putten (op de Veluwe) gewoond, en geloof me, daar zijn ze nog een tikkeltje erger.

Ik had het altijd over “het volk in putten”, toch had ik er wel 3 kennissen die wél heel gezellig leuk en niet achterbaks waren.

De reden dat ik hier woon is omdat ik noodgedwongen ben hier weer te wonen, ik ben namelijk weer bij mijn moeder ingetrokken.

Dus dacht ik bij mezelf, laat ik er dan maar het beste van maken, en proberen de LEUKE mensen er uit proberen te pikken. :-)

Je komt er hier niet gauw tussen, maar dat moet je ook niet willen…ik probeer de mensen op te zoeken die zich net zo voelen als ik.

Dus, mocht je zin hebben om in contact te komen, ik sta er wel open voor hoor :-)

Je hebt m'n mailadres…

Liefs,

Eefje