Gaat het ook niet om, maar wij hadden een buurtfeest en IEDEREEN dronk, ik hou het dan op 1 of 2 glazen en vind het dan mooi, maar kennelijk is het in ons buurtje bon ton om super lazerus de dag door te gaan…en voor elkaars kinderen schaamt men zich ook niet.
Ik word sindsdien buitengesloten, waarom? Geen idee, sta altijd voor iedereen klaar, deel overtollig geworden babyspullen her en der uit zonder er iets voor terug te vragen…en accepteer zelfs de rotte buurjochies van 7 en 11 die bij ons modder op de ruiten komen gooien want volgende keer is het misschien een steen, maakt het uit zolang ze zich achter hun moe kunnen verschuilen…
In ‘vriendschap in de achterhoek’ geloof ik niet meer… als ik nou ergens het idee had dat het aan mezelf lag kon ik het veranderen, graag zelfs….maar bij de OR van een van mijn kinderen op school heb ik exact dezelfde ervaring…hoop tijd en moeite in gestoken, je stopt er na een jaar mee en geeft dat netjes door…maar NIEMAND reageert, nou dat is wel erg bot en grof…
Zo zijn de mensen hier, ik geloof het verder wel en ben dankbaar dat we hier niet voor eeuwig wonen…want ergens is het allemaal niet verdiend.
Lach maar verder eefje, hoe lang nog….????