discussie gesloten

• Massage

discussie gesloten

• Lijs

Hoi, ik ben Lijs, 71 jaar en ik kom uit Horn. Ik heb een moeilijk leven achter de rug maar heb inmiddels ruimschoots schoon schip gemaakt. Oorspronkelijk ben ik uit optimistisch hout gesneden maar vaak heb ik moeite mezelf bij elkaar te rapen en eigenlijk is elke dag voor mij een beproeving maar ik maak er het beste van.Op last van de dokter slik ik nu 25mg haldol per dag en dat maakt het leven enigzinds dragelijk.

Mijn vriendenkring is niet echt groot en ik ben op zoek naar meer aansluiting.

Mijn vrije tijd vul ik met nordic walking - voor zover de gezondheid het toelaat- , Esoterie, Kaarten maken en ik ben lid van de pinkstergemeente. Zie je me zitten, dan hoor ik het wel.

• Massage

Heb je ook een normaal mailadres? Je weet dat ik getrouwd ben en dat ik ook op zoek ben naar intimiteit? Stuur je mail adres even als privebericht

• Lijs

Ik denk het wel. Zoek in de eerste plaats een arm om me heen, een vriend om mee uit te gaan of om samen te gaan rijden op een tandem fiets.Uiterlijk is niet zo belangrijk, als je als mens maar wat te geven hebt.

Ik zoek een erudiete, besneden man die eerlijkheid, betrouwbaarheid, humor en vriendschap hoog in het vaandel heeft staan en ook goed kan koken.

Wie weet zie je hier iets in…ik woon in Horn in een aanleunwoning.

• Massage

Heb je ook msn? Ik ben elke avond tegen 11 uur op msn

• Massage

Wil je me mailen op REKOGLD@GMAIL.COM

• Lijs

Ik wilde eigenlijk niet te hard van stapel lopen, ben ook maar een mens, zie je. Voel me wel vaak eenzaam ja. Zoek daarom een gespreks partner die zin heeft in dagjes uit. Heb geen partner om te bedriegen want zo ben ik niet en woon in Horn. Mocht je zin en tijd hebben om eens langs te komen, laat dan maar weten.

• Massage

Ik weet niet eens waar Horn ligt. Waarom geef je je mailadres niet. Ik ga me hier niet verder bloot geven. Je weet dat ik wel getrouwd ben en dat ik het moet doen zonder dat mijn vrouw het weet. Kun je me een beschrijving sturen van hoe je er uit ziet. Groetjes uit Duiven (Gld)

• Lijs

B) weet je dan niet waar Horn ligt? dommie…

Ik vind het stiekeme gedoe met je vrouw niks aan, denk dat je maar in duiven moet gaan rondkijken voor een andere vrouw ofzo maar hier begin ik niet aan.Wat je doet is triest en armoedig maar je zult wel 1001 excuses hebben om jezelf goed te praten…whats new. Succes ermee en anders zou ik ernstig overwegen om eens een vrouw te betalen, mits je daar niet te gierig voor bent…