stel zoekt ander stel voor vriendschap omg. Den Haag/Leiden/Wassenaar zonder ++++

• Femke en Carl

Hallo,

Gezellig stel, zij 31 en hij 32 zijn op zoek naar ander gezellig stel.

Wij wonen in wassenaar en nee helaas niet in een grote villa…

Wij zijn parttime ouders van een jongetje van 5, de rest van de week woont hij bij zijn moeder.

Ieder weekend stappen is er dus ook niet bij, wij zouden het leuk vinden om kennis te maken met een ander gezellig stel, met of zonder kinderen die het ook gewoon gezellig vinden om het thuis gezellig te maken. Lekker bij elkaar op de koffie, met mooi weer lekker een bbq in de tuin, met de kids naar een pretpark, bioscoopje enz.

Dus lijkt het jullie wat, laat dan wat van jullie horen.

Groetjes,

Carl en Femke

• Loman

Hallo Carl en Femke

Wij zijn floris (33) en mirjam (38), hebben 2 kinderen (4 en 2 jr)

Jullie oproep spreekt ons erg aan.

Wij zijn ook op zoek naar gezellige en spontane mensen.

Wellicht leuk om nader kennis te maken.

groetjes

Floris

• angela

hallo carl en femke,

Wij zijn ook een stel van zij 31 en hij 32 en zijn ook opzoek naar gezelligheid en nieuwe vriendschappen.

Wij hebben een dochter van bijna 8 en vinden het ook leuk om pretparken, dierentuinen etc te bezoeken maar ook gezellig thuis koffie te drinken en te kletsen.

wij wonen in Almere (flevoland)

lijkt het jullie wat dan horen we graag wat van jullie!

m.dobbelaar3@hotmail.com

• herman

hallo wij willen jullie leren kennen

wij zijn een stel met 2 kinderen uit oss

laat iets van je horen en wie weet hebben we een klik wij zijn ook absoluut niet op zoek naar +

gr herman en ghislaine

• linda en swen

wij zijn een gezellig stel swen 25 en linda 21 op zoek naar een leuke vriendschap met een ander leuk stel zonder sex,in de leeftijd 20/30 jaar.

• Ed en Daan

Hoi Femke en Carl,

Jullie oproepje klinkt leuk, wij zijn een stel van 34 en 32 jaar uit omgeving Leiden. Wij hebben kids van de leeftijd van die van jullie.

Misschien leuk om eens te mailen?

Groetjes,

Ed en Daan

• Ed en Daan

Ed en Daan Schreef:

——————————————————-

> Hoi Femke en Carl,

>

> Jullie oproepje klinkt leuk, wij zijn een stel van

> 34 en 32 jaar uit omgeving Leiden. Wij hebben kids

> van de leeftijd van die van jullie.

> Misschien leuk om eens te mailen?

> Groetjes,

> Ed en Daan

Ons mailadres is: edendaan at live punt com

• ftushar

Hallo ik ben geloof ik de naam ben nieuw op deze sites die ik alleen maar te zaaien je post op deze websites en ik dissident tot een contact met u zal ik graag willen dat u mij stuurt ben mail naar mijn mail id voor mij om u mijn foto en alles wat je wilt weten over mij mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

tot gauw geloof te missen