just checking!

• Chantalle

Zijn er nog leuke mensen die interesse hebben in een nieuwe, boeiende, vrolijke, ondernemende vriendschap?

Ik ben zelf 29 jaar oud, gelukkig samen, maar altijd op zoek naar leuke mensen om het leven kleur te geven. Leeftijd maakt niet uit. Mijn hobby's zijn zeer divers, maar bestaan vooral uit sporten, spelletjes, bioscoop en etentjes, shoppen, psychologie, schrijven en gezellig samen zijn.

• DOVANI

Hoi Chantalle,

Leuk dat je hier ook een berichtje post!

Ik ben een oudere vrouw, erudiet, nieuwschierig naar de wereld om haar heen…een echt mensen- mens.Helaas heet het me in 't leven niet altijd mee gezeten, vandaar dat ik financieel wat minder bedeeld ben, zeg maar.Dit belet me niet om elke dag het onderste uit de kan te halen!!! Ik knutsel, lees, hou van buurten bij jan en alleman, en koken voor een groepje mensen vind ik ook leuk, dan spit ik daaaaagen vantevoren allerlei kookboeken uit, ten einde er - met mijn beperkte middelen- een waar feest van te maken!

Dit is wie ik ben, alleenstaand en ik sta open voor meer mensen in mijn leven…ik heb geen taboes, en ook een diepgaand gesprek over filosofie of de huidige politieke staat van ons land ga ik niet uit de weg!

Spreekt dit je aan, laat dan maar weten!

X(