vrienden omg. Nieuwerkerk a/d ijssel

• Floris

Een hele goede middag,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Floris , 33 jr getr. en 2 kinderen (2 en 4).

Ik tennis (maar doe af en toe ook aan schaatsen, mountainbike, hardlopen, klimmen, skeeleren) ik hou van een dolletje. Het lijkt mij erg gezellig om mijn vriendenkring uit de breiden om lekker mee te sporten, praten, eten (kan met, dan wel zonder partner en kinderen).

Het lijkt mij leuk om in contact te komen met mensen (vr/m) welke ook in alles en nog wat geinteresserd is en welke ook op zoek is naar gezelligheid.

Zie jullie reacties graag tegemoed.

Groetjes

• Marc

Hoi Floris, ik ben Marc, 30 jaar oud en woon in Rotterdam.

Je kunt mij mailen op lostinspace81 at live punt com

Groeten,

Marc

• stefanie100@hotmail.com

Hoi Floris,

Wij zijn een leuk stel, 33 en 39 jaar oud en wonen in NEsselande. Wij zijn 5 jaar getrouwd en hebben 2 kinderen. Een zoon van 4 jaar en een dochter van 6 jaar oud.

Ook wij zijn op zoek naar leuke,nieuwe kennissen…wellicht vrienden……om leuke, gezellige dingen mee te doen als, bbq-en, gezellig in de tuin kletsen,keertje fietsen,rondje Zevenhuizerplas hardlopen (mijn man dan, ik net niet,….uhum…). Wij houden van gezelligheid, geen gezeur en al te veel problemen….gaan graag met de kinderen naar PLaswijck…..Duinrell….stukje fietsen en picknicken ergens,gewoon genieten van de leuke dingen. Beetje burgerlijk aan het worden dus niet het ruige nachtleven meer, daar hebben wij beiden geen zin meer in.

We zijn wel echte bourgondiers en houden van lekker eten, glaasje wijn of een biertje erbij, muziekje aan…lekker bbq-en buiten in de tuin…..en dan het liefst nog met leuke gezellige mensen erbij.

Weekendje weg, op vakantie naar Tunesie, Spanje, Portugal,Turkije…….doordeweeks op tijd naar bed…..vrolijk van aard,,,,zeer positief en vrolijk ingesteld en gezellig.

Lijkt het je wat,stuur een mailtje terug en wie weet zitten we binnen de kortste keren bij elkaar op de koffie of aan de bbq in elkaars tuin,haha!

Groet,

Stefanie en Patrick

• aryan

hallo floris

goedemiddag ik las je oproepje en ik dacht ga even reageren om iets meer van mezelf te vertellen en iets meer over jou te weten te komen .

ik ben aryan uit nieuwegein ben 42 jaar oud woon samen geen kinderen

hobby's zijn muziek duiken leuke dingen doen sporten ook leuk heb veel gedaan in mijn sportverleden judo taekwondo karate volleybal enz enz

het lijkt me leuk om iemand te leren kennen waar je af en toe iets leuks mee kan doen koffie drinken of iets anders.

groeten aryan uit nieuwegein