Ook nieuw in de Achterhoek?

• Dee

Ben full time moeder van 3 kinderen en zoek andere moeder die het gezellig vind samen te sporten (Les Mills) of het leuk vind om gewoon af en toe een bakkie te doen.

Ben zelf 44 maar leeftijd maakt niet uit.Woon nog niet zo lang in de achterhoek maar vind het heel moeilijk hier aansluiting te vinden.Herken je dit, laat dan ff wat horen!

Ik spreek ook vloeiend frans.

• Dee

:)-D Ik ben nog steeds heel benieuwd en wacht af… !!!

• Paula

Hey Dee,

Moet jou vriendin speciaal uit de achterhoek komen?

Ik kom uit brabant en ik ben opzoek naar een gezellige meid waar ik goed mee kan praten en die eerlijk en oprecht is.

Groetjes Paula

• Dee

Hoeft niet, maar ik woon er nog niet zo lang, en het is leuk om mensen uit de omgeving te leren kennen…wieweet

Overal waar je nieuw bent is het moeilijk om ‘ergens tussen’ te komen, en de geeikte adviezen, zoals sporten of de OR hebben weinig zoden aan de dijk gezet.

Na 1 jaar 100% inzet bij de OR van de school van mijn kind, stopte ik ermee omdat mijn kind van school veranderde…heb het doorgegeven, per mail…per voice mail

GEEN ENKELE reactie van niemand…

De contacten die je hebt tijdens het sporten zijn slechts ad hoc, schiet ook al weinig op.

Ik heb me er maar bij neergelegd, het zit er niet in (een mens kan ook teveel willen)

• Evelyn

Hey Dee,

Ik sta wel open voor vriendschap en woon ook in de Achterhoek!

Misschien een stomme vraag, maar sta jij hier ook bekend onder de naam Viperrulez?

Liefs,

Evelyn