Eenmaal...andermaal....

• DOVANI

:)o WIE welk medemens leest dit en word onmiddelijk enthousiast???

Ik ben een oudere vrouw, zo van een leeftijd waar geen vraag meer naar is…zit om allerlei uiteenlopende redenen aan de ketenen van vadertje staat (trek steun) en ben op zoek naar een klankbord, een medestander in de dagelijkste strijd die leven heet, iemand die praatpaal en luistervink tegelijk is, weetjewel…

Ik ben actief buitenmens, sta voor alles en iedereen klaar en altijd met van alles in de weer. Heb geen geld of goed te geven maar wel een gouden hart (!) en zeg altijd waar het op staat.Om make up en mode geef ik geen zier, mijn kleding komt van overal en nergens en meestal flans ik zelf iets in elkaar…

Qua uiterlijk ben ik lang, 1.88, tanig en breedgeschouderd met donkerbruin zelfgeknipt haar…lijkt het je leuk me eens een keertje te knippen , je bent van HARTE welkom :D !!!

Dit ben ik…wie ben jij, wat is je verhaal en waar kom je vandaan? Ik zie uit naar elke reactie!

Moge onze wegen elkaar kruisen, tot zoens !!!

• Komt Nog Wel....

Hallo DOVANI,

ik ben een vrouw ook 55+ en woon midden randstad en ook al en tijdje op zoek naar een vriendin maar meer voor doordeweeks.

• Rob

Hallo komt nog wel,

Ben je alleen op zoek naar een dame of naar gezelligheid in het algemeen.

Ik man van 54 jaar ben opzoek naar gezelligheid en misschien later meer .

Mocht het wat voor je zijn mail mij maar me-rsub-s@live.nl

Groetjes van Rob

• DOVANI

Ik sta nog steeds ‘in de markt’ voor nieuwe vriendschappen…en dan liefst met gesloten benen, heren…het spijt me zeer!

Gewoon een goede vriendin, die de leuke en minder leuke kanten des levens aanvaard, niet bang is voor een beetje tegengas…en net als ik alles behalve omkomt in de verplichtingen.

Zoiets…

Wie gelooft in carpe diem is bij mij aan het JUISTE adres!!!

• rachel

Wat ben jij een zielig mens zeg bah. Je hebt duidelijk niets beters te doen dan een beetje anderen te pesten. Ik hoop dat jij jezelf nog eens goed tegen gaat komen. En mocht je van mening zijn dat je je zelf al gevonden heb. Dan is het antwoord voor mij. Niet genoeg.

• rachel

sory, Over de spelletjes avond. Ik las alleen de eerste zin. Je verhaal was wat duidelijker. Dit kwam ook omdat ik je eerste mail niet leuk vond geschreven. De tweede mail. Kwam wat plezieriger over. Dank je wel voor je reactie. Ik ben zelf ook vrij pittig. Vandaar mijn reactie. Ik vind bodegraven iets te ver uit de buurt liggen. ONdanks je zelf vrij flexiebel met het reizen van openbaar vervoer wilt zijn. IK wens je veel succes bij het vinden van nieuwe vriendschappen.

Groetjes,

Rachel