Vriendinnen gezocht in Limburg!

• madeinholland1978

Hallo!

Wat zou het leuk zijn om via deze weg een leuke meid(en) te leren kennen om een fijne vriendschap(pen) mee op de bouwen.

Ik ben zelf 32 jaar en woon in Midden Limburg ( directe omgeving van Roermond ).

Ben in bezit van een auto, dus kan me goed verplaatsen als je niet naast de deur woont .

In een vriendschap vind ik het belangrijk elkaar te waarderen en respecteren zoals je bent. Zelf ben ik heel attent en meelevend. Leuke dingen doen is fijn, maar ook er voor elkaar zijn en een luisterend oor bieden als dat nodig is vind ik zelf belangrijk.

Zelf heb ik veel interesses en vind ik veel dingen leuk om te doen: dagje/weekendje weg, shoppen in een leuke stad, bioscoop, lekker koken, high tea/koffieleuten, concert, wandelen, interieurstyling, reizen, dagje wellness, ben gek op dieren ( heb zelf katten ), fotograferen, hou erg van gezelligheid en nog zoveel meer…

Spreekt je dit aan en ben je zelf ook serieus op zoek naar iemand om een mooie vriendschap mee op te bouwen?

Dan zou ik het leuk vinden om iets van je te horen!

Leeftijd is maar een getal vind ik zelf, het zegt niks over wie je bent dus als je zo (ongeveer) tussen de 25 en 45 jaar bent dan zou het heel leuk zijn als je reageert.

• vynckli

Hoi, hoi

je bericht is echt een schot in de roos wat mij betreft. We hebben een aantal belangrijke overeenkomsten. Kan ik je ergens mailen, zodat niet iedereen onze berichten kan lezen? Ik ben 37 en woon in jouw buurt. Het lijkt me erg leuk jou te leren kennen. Hopelijk tot gauw.

groet, Liesjuh.

• Veerle

Hey Madeinholland1978,

Zelf kom ik ook uit Midden-Limburg.

Heb lange tijd in het zuiden van de provincie gewoond en nu dus in het midden van de provincie.

Onze leeftijden liggen niet ver uit elkaar.Ik ben namelijk 30 jaartjes.

De hobbies van je komen mij ook heel bekend voor.

Heb zelf ook het grootste deel van jouw hobbies.

Alleen fotograferen heb ik niet veel mee. De meeste foto's mislukken me namelijk. haha. Maar wie weet kun je me wat leren.

Ik weet niet of je inmiddels al iemand gevonden hebt, maar anders kunnen we misschien eens een keer mailen en wie weet wat daar uit gaat komen.

Mijn mail is veerlebongers@hotmail.com

Liefs,

Veer

• Paula

Hoi hoi,

Dit berichtje kwam als geroepen, ik ben namelijk ook opzoek naar een leuke gezellig meid om dingen mee te delen.

Ik kom zelf uit Oss brabant, maar afstand vind ik niet belangrijk, belangrijk vind ik eerlijkheid en openheid.

Mag ik misschien je email dan stuur ik je een leuke mail.

Groetjes Paula

• madinholland1978

@ Paula en Vynckli

Bedankt voor de reacties!

Ik ben even een tijdje niet zo veel online geweest door omstandigheden, vandaar dat ik nu pas reageer.

Het lijkt me leuk eens te mailen! Mijn adres is: madeinholland1978@hotmail.nl

Verheug me op de mails!

• J.

Hoi,

Ook ik was heel geinteresseerd in je oproepje. Zelf heb ik ook een oproepje geplaatst, maar misschien vind je mij wel te oud. Ik ben 43 jaar, getrouwd en mama van 2 kids. Ik woon in Midden-Limburg.

Is er een emailadres waar ik je op kan bereiken?

gr. J.

• vynckli

Beste MIH ofwel Marlous,

ik kan je stilzwijgen niet rijmen met je uitnodigende tekst waarin je aangeeft dat je graag vriendschappen wilt opbouwen. Ik heb je gemaild en jij mij ook, maar ineens werd het heel erg stil. Ik heb je gevraagd waarom het zo stil bleef en dat je het eerlijk moet aangeven als je geen contact meer wilt, maar het is stil gebleven. Ik kan het niet rijmen met je leuke tekst hier op de site…

Leuk is dit niet en niet bepaald passend bij het beeld dat je van jezelf geeft in je tekst waarin je toch echt al je positieve eigenschappen benadrukt. Ik weet dat die er zijn, maar je stilzwijgen verdient geen schoonheidsprijs.

Liesjuh.

• J.

Hoi Liesjuh,

Zo gaat het heel vaak zoals jij het beschrijft. Het is dan altijd zo jammer.

Zelf ben ik iemand die de ander respecteert en het ook gewoon aangeeft als het niet klikt of wat dan ook.

Misschien vind je het leuk om eens met mij te mailen?

Als je mij je emailadres kunt geven dan kunnen we daar mailen goed?

groetjes……….

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian