Hallo!
Wat zou het leuk zijn om via deze weg een leuke meid(en) te leren kennen om een fijne vriendschap(pen) mee op de bouwen.
Ik ben zelf 32 jaar en woon in Midden Limburg ( directe omgeving van Roermond ).
Ben in bezit van een auto, dus kan me goed verplaatsen als je niet naast de deur woont .
In een vriendschap vind ik het belangrijk elkaar te waarderen en respecteren zoals je bent. Zelf ben ik heel attent en meelevend. Leuke dingen doen is fijn, maar ook er voor elkaar zijn en een luisterend oor bieden als dat nodig is vind ik zelf belangrijk.
Zelf heb ik veel interesses en vind ik veel dingen leuk om te doen: dagje/weekendje weg, shoppen in een leuke stad, bioscoop, lekker koken, high tea/koffieleuten, concert, wandelen, interieurstyling, reizen, dagje wellness, ben gek op dieren ( heb zelf katten ), fotograferen, hou erg van gezelligheid en nog zoveel meer…
Spreekt je dit aan en ben je zelf ook serieus op zoek naar iemand om een mooie vriendschap mee op te bouwen?
Dan zou ik het leuk vinden om iets van je te horen!
Leeftijd is maar een getal vind ik zelf, het zegt niks over wie je bent dus als je zo (ongeveer) tussen de 25 en 45 jaar bent dan zou het heel leuk zijn als je reageert.