Stellen 21-30 gezocht TWENTE

• chantal

Wij zijn een vlot jong stel van 26 (zij) en 24 (hij) en op zoek naar andere jonge stellen die het leuk vinden om samen dingen te ondernemen. Het is puur vriendschappeiljk bedoeld. We merken dat om ons heen mensen minder tijd hebben, omdat ze kinderen krijgen druk zijn met werk etc. Wij vinden het leuk om te barbequen, uit eten te gaan, terrasje te pakken, wandelen met de hond, uitgaan op zijn tijd, naar de bios etc. Als er een leuk stel is dat net zoals ons het leuk vind om samen dingen te ondernemen horen we het graag…

• yvonne

hALLO IK WOON VERKEERD VOOR JOU INL ELYSTAD DAT IS WEL ERG VER DENK IK WEG VAN ARNHEM IK HEB REUMA ZIT IN EEN RILSTOEL BEN GEHANDYCAPT DUS ALS JE TOCH VERDER WIL HOOR IK DAT WEL GR YVONNE

• Jacob

Ik wil wel mail of chat contact met je Yvonne. Ik ben getrouwd en 65 jaar. Laat het maar weten

• leodewaal

ha yvonne, hier een mail uit lelystad, wie ik ben en wat ik zoek is het volgende, ik heet leo en ik ben 55 jaar en ben vijf jaar vrijwileger geweest bij coloriet, met erg veel plezier helaas is mijn maatje er niet meer, hij had reuma door zijn hele lijf en hij zat ook in een rol stoel wij gingen vaak naar buiten toe.

wat ik zoek is gewoon iemand waar ik mee naar buiten kan gaan en leuke dingen kan doen.

ik mag graag wandelen visen enz

mischien iets voor jou.

ik hoor het wel van je

groetjes uit playa lelystad

• bossem

hoi hoi

wij jong stel wonen ook in twente (:P) hij 34 jaar en zei 28

Het zoeken net als jullie vriendschap zonder +!!!!!!

Als het jullie leuk lijkt dan hoor ik het wel

dan zal ik ook iets meer over ons 2 vertellen

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian