Vriendinnen gezocht midden Nederland(A'foort)

• vampy87

Hey!

Leuk dat je mn oproepje leest.

Net zoals velen hier ben ik ook opzoek naar nieuwe contacten(vriendinnen).

Ik ben 23 jaar(soon to be 24) en woon in het midden van het land.

Helaas heb ik maar weinig vriendinnen en vind het een beetje saai om elk weekend maar thuis te zitten en ik mis toch wel een beetje gezelligheid in het leven.

Wie zou het leuk vinden om eens een filmpje te pakken, drankje te doen, concertje of iets anders leuks?

Ik wacht jullie reacties af.

• Mieke

Hoi! ik heb je oproepje gelezen, en die sprak me erg aan. Ik ben 20 jaar en woon in Spakenburg, dichtbij Amersfoort. Net als jij ben ik ook op zoek naar vriendinnen, omdat ik het erg mis. als je meer over me wilt weten hoor ik het wel! Liefs.

• vampy87

Hey Mieke,

Leuk dat je reageert op mijn oproepje, t lijkt me leuk om met je in contact te komen en een paar mailtjes uit te wisselen om te zien of het klikt? Ik hoor het wel of je dat leuk lijkt of dat je in het echt wilt afspreken.

Groetjes

• Gert

Misschien een hele rare vraag, maar ik ben zelf ook op zoek naar wat (nieuw) vrienden(vriendinnen) en vroeg me af of je echt alleen vrouwelijke vrienden zoek (wat ik helemaal zou begrijpen), of ook mannelijke vrienden? Want je oproepje sprak me wel aan namelijk! Die van Mieke trouwens ook!

Ben trouwens Gert, 20 (bijna 21) en ik woon in de buurt :)

Hoor het wel ;)

-Gert

• vampy87

Hey Gert,

Mannelijke vrienden zijn ook van harte welkom hoor! En dat je in de buurt woont is natuurlijk weer mooi meegenomen.

Als je wilt kan je me een prive berichtje sturen en email adressen uitwisselen?(Vergeet nog weleens hier te kijken)

Groetjes!

• vampy87

Helaas niets meer gehoord dus zijn er verder nog mensen die wel opzoek zijn naar nieuwe vriendinnen/vriendinnen midden Nederland? :)

• Luna

Hoi,

Las je oproepje, ik woon in de buurt van Rotterdam. Het is niet super ver, ongeveer uurtje, maar zoek je ook mensen om gezellig mee op stap te gaan naar clubs naar de andere activiteiten?

Als je interesse hebt kun je mij een mailtje sturen.

Groetjes,