stel met kindje zoekt stel met kindje(s) 035 regio

• W&R

Beste allemaal,

wij zijn een stel van 26 en 31 met een heel lief en leuk meisje van 16 maanden. En ook wij zoeken een leuke gezellig stel met kindjes.

Zij is een spontane meid en gaat er graag op uit maar kan ook heerlijk rustig ergens zitten en genieten. Hij is een rustige (kat uit de boom kijken) maar kan als het vertrouwen er is over van alles praten. Voetbal, formule 1 etc. Vind het dan ook leuk om samen met iemand naar de formule 1 te gaan kijken terwijl de dames gezellig gaan winkelen.kinderboerderij etc. Maar vind het ook heel leuk om mee te gaan zwemmen, speeltuin etc. Ook een dagje lekker op de boot vinden wij beide heerlijk.

Spreekt dit jullie aan??? Laat dan wat van je horen

groetjes W en R

• MenC

hoi hoi

Heb je mail beantwoord.

groetjes

• ab

Goede morgen W en R .. wij A en A ( v31 en m35 )zijn wel in voor gezelligheid en hebben 2 kindjes Yenthe en Noah en vinden alle sprorten leuk, voetbal, volleybal etc..

Maar ff een vraag .. hoever gaat jullie gezelligheid, hoort daar ook intimiteit bij of is dat niet de bedoeling.

groetjes

A en A

• W&R

Hoi A&A,

Uiteraard is er ruimte voor intimiteit en ook schuwen wij expirimenten niet… alles kan en niets hoeft!

Zo jullie vraag beantwoord?

• Md15

Hoi w&r ik weet niet of jullie nog op zoek zijn naar een gezellige vriendschap, maar wij zijn een stel en hebben een dochtertje van 3. Ik ben 28 jaar en mijn vriendin 27 jaar. Wij wonen sinds kort in Bussum en zijn maar zoek naar leuke vriendschappen en leuke dingen te ondernemen met en zonder kinderen. Lijkt ons leuk om van jullie te horen.

Liefs m&n

• wilcyn

hallo

wij zijn een stel van 29 en 26 we hebben een jongetje van 2jr en 3maanden en meisje van een week

wij zoeken een leuke vriendschap en hebben aardig wat gemeen man met voetbal formule 1 en vr met kinderboerderij enz we vinden het ook heerlijk om te zwemmen, pretparkje, speeltuin enz

spreek jullie dit aan dan hopen we iets te horen

gr wilco en cynthia

• ftushar

Hallo ik ben geloof ik de naam ben nieuw op deze sites die ik alleen maar te zaaien je post op deze websites en ik dissident tot een contact met u zal ik graag willen dat u mij stuurt ben mail naar mijn mail id voor mij om u mijn foto en alles wat je wilt weten over mij mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

tot gauw geloof te missen

• annebelvanschaik29@gmail.com

wij zijn een stel van 30 en 40 jaar hebben samen 1 zoontje van 7 maanden oud en uithuisgeplaatste zoon en dochter van 13 en 11jr oud wij zoeken ook leuke normale vriendschappen wij komen uit Huizen Noord-Holland 't Gooi.

Ik ben opzoek naar nieuw gezichten mannen/vrouwen/stellen welkom kinder/tiener/baby modellen ook welkom . Voor een mooie portret mode tot hoever jij zou willen qwa fotoshoot.Normaal vraag ik vanaf 60 euro per shoot inclusief visagie(make-up)foto cd-rom onbewerkt en een aantal bewerkte foto's .Ik doe het nu gratis in ruil voor kleding schoenen knuffels en veel meer . Heb jij iets wat je niet meer gebruikt en wil je het graag weggeven voor 3 goede doelen dan ken je bij mij een mooie shoot doen.Ik heb al een poosje niets gedaan qwa shoots dus moet er even inkomen weer en wil nu komende zomermaanden veel buiten shoots proberen te doen.Dus heb je interesse in een shoot laat het me weten en ken je me mailen op annebelvanschaik29@gmail.com met recente foto's en wat jij weg wil geven met een lijst en of het nou 1 tasje is of paar zakken alles is qwa kleding welkom.En ik zoek het wereld wijd ik spreek geen spaans geen duits of frans maar heb het laten translaten via een site om iedereeen een beetje te helpen in hun eigen taal I'm looking for new faces, men / women / children welcome set / teen / baby models also welcome. For a beautiful portrait fashion to how far you would like Qwa fotoshoot.Normaal I ask from 60 euros per shoot including make-up (Makeup) photo CD raw and edited a number of photographs. I do it now for free in exchange for clothes shoes toys and much more. Do you have something you no longer use and would you like to give away for 3 charities with me then you know a nice shoot doen.Ik've done nothing for a while Qwa shoots