Homo jongeman zoek heterovrienden

• Jongeman 32

hey.

Leuk dat je tijd neemt om mijn advertentie te lezen.Ik ben een 32jarige jongeman uit utrecht in mijn vrije tijd hou ik van koken,boek lezen,internetten,uiteten,bios,reizen en shoppen. Ik val op jongens en ik merk dat veel mannen daar moeite mee hebben.Via deze weg ben ik opzoek naar vrienden die niet door mijn geaardheid veroordeel ik ben een normale jongeman die niet van homoscene houdt.

Lijk je het leuk stuur me een bericht.

Groetjes.

• Melitia Atminah

Hallo jongeman,

Mijn naam is Melitia en ik zou graag in contact met je willen komen, het lijkt mij hartstikke gezellig om jou als vriend te hebben.

You're welcome

Groetjes Melitia

• Jongeman 32

Melitia Atminah Schreef:

——————————————————-

> Hallo jongeman,

>

> Mijn naam is Melitia en ik zou graag in contact

> met je willen komen, het lijkt mij hartstikke

> gezellig om jou als vriend te hebben.

> You're welcome

>

> Groetjes Melitia

Hey Melitia.

Lijk me leuk om jou beter te leren kennen.Heb je email dan kunnen we mailen.

Ik hoor van je.

Groetjes

• maro

Veroordelen doe ik niet en ik word ook niet vriend van iedereen. Maar ik ben benieuwd of wij leuk met elkaar kunnen mailen.

comaro2@hotmail.com

Groetjes

• sander_nl

Hey!

Leuk dat je hier jouw berichtje hebt geplaatst. Mijn naam is Sander, 29 jaar, hetero, single en leer graag leuke nieuwe gezellige mensen kennen! Uiteraard heb ik geen moeite met je geaardheid (ben zelf hetero). Je kunt mij bereiken op sander030sander@gmail.com.

Gr. Sander

• Marc

Hey, ik ben hetero en heb nog nooit vrienden gehad die homo zijn. Ik ben 30 jaar oud en kom uit Rotterdam.

Je kunt me mailen op lostinspace81 at live punt com.

Groetjes,

Marc

• Jongeman 32

hey Sander.

Ik heb je een email gestuurd.

Groetjes.