Ik ben een leuke jonge vrouw van 29 jaar en ik ben op zoek naar een fijne vriendschap. Ik heb een relatie, kindjes, maar… ik mis een echte goede vriend(in) in de buurt. Iemand met wie ik er even uit kan, lekker wat drinken in de stad, naar de film, een concert, theater, maakt niet uit. Iemand waarbij ik even niet ‘vrouw van’ of ‘moeder van’ ben, maar even lekker helemaal mezelf kan zijn en het niet alleen maar over snottebellen, luiers en de kleuterjuf hoeft te gaan. Er is nog zoveel meer moois en ik mis dat.
Het maakt me niet uit, of je man of vrouw bent, dik of dun, wat dan ook. Dat is nou juist het kenmerk van vriendschap: dat doet er niet toe. Ben je zelf ouder van een gezin en wil je soms ook even eruit, of ben je gewoon iemand die zin heeft in een mooie vriendschap: reageer!
Ik zoek iemand die houdt van lange gesprekken - die zomaar in een flinke discussie kunnen uitlopen. Iemand die van de mooie dingen van het leven kan genieten. Iemand die het kan waarderen als we bij een wandeling langs het water even stilstaan om naar het geluid van dat water te luisteren. Maar ook iemand die soms lekker even wil dansen om alle zorgen uit het hoofd te verbannen.
Gewoon. Een bijzondere vriendschap dus. Ik houd van veel dingen. Van een mooi gedicht, maar ook van een grappig lied. Van een romantische huilfilm, maar ook van een goede actie-thriller. Van klassieke muziek, maar ook van een stevig nummer.
Heb je het idee, dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen, stuur dan gewoon even een berichtje. Dan kunnen we per mail kijken, of het klikt.