Leuke vrouw zoekt vriendschap (omgeving Rotterdam)

• Persephone

Ik ben een leuke jonge vrouw van 29 jaar en ik ben op zoek naar een fijne vriendschap. Ik heb een relatie, kindjes, maar… ik mis een echte goede vriend(in) in de buurt. Iemand met wie ik er even uit kan, lekker wat drinken in de stad, naar de film, een concert, theater, maakt niet uit. Iemand waarbij ik even niet ‘vrouw van’ of ‘moeder van’ ben, maar even lekker helemaal mezelf kan zijn en het niet alleen maar over snottebellen, luiers en de kleuterjuf hoeft te gaan. Er is nog zoveel meer moois en ik mis dat.

Het maakt me niet uit, of je man of vrouw bent, dik of dun, wat dan ook. Dat is nou juist het kenmerk van vriendschap: dat doet er niet toe. Ben je zelf ouder van een gezin en wil je soms ook even eruit, of ben je gewoon iemand die zin heeft in een mooie vriendschap: reageer!

Ik zoek iemand die houdt van lange gesprekken - die zomaar in een flinke discussie kunnen uitlopen. Iemand die van de mooie dingen van het leven kan genieten. Iemand die het kan waarderen als we bij een wandeling langs het water even stilstaan om naar het geluid van dat water te luisteren. Maar ook iemand die soms lekker even wil dansen om alle zorgen uit het hoofd te verbannen.

Gewoon. Een bijzondere vriendschap dus. Ik houd van veel dingen. Van een mooi gedicht, maar ook van een grappig lied. Van een romantische huilfilm, maar ook van een goede actie-thriller. Van klassieke muziek, maar ook van een stevig nummer.

Heb je het idee, dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen, stuur dan gewoon even een berichtje. Dan kunnen we per mail kijken, of het klikt.

• Ed

Hoi,

ik las je advertentie en leek me dus wel leuk om te reageren.Ben zelf 38,woonachtig in Rotterdam en heb ook een relatie en een dochter.Ben niet op zoek naar iets spannend buiten de relatie,maar gewoon een goede vriendschap waar je leuke dingen mee kan doen en waar je het ook over alles en nog wat kan hebben.

Groetjes Eddy

• Marc

Hoi ik ben Marc, 30 jaar oud, uit Rotterdam.

Ik ben ook op zoek naar leuke contacten om gewoon leuke dingen mee te doen. Ik vind het leuk om naar de bioscoop te gaan, een terrasje te pakken, dat soort dingen. En sowieso over van alles en nog wat te praten.

Je kunt mij mailen op lostinspace81 at live punt com.

En dan zien we wel of het klikt :-)

Groetjes,

Marc

• Persephone

Wat is je mailadres? Dan kunnen we kijken of het gezellig klikt!

• pim

Hallo persephone,

Leuk advertentie. Ik ben al jaren op zoek naar zo'n advertentie. Gewoon af en toe met iemand af te spreken en wat te eten of lekker te wandelen of te stad in. Ik heb behoefte om af en toe iemand anders wat mee te delen dan mij partner. Ik mis gewoon een vriend waar je af en toe vertrouwelijk een gesprek mee heb en ook wat leuke dingen meedoet. Ik heb een partner maar die heb niet altiijd zin om een stuk te gaan wandelen. Ik kan mij voorstellen dat jij ook wel even je hart wil luchten. Eigenlijk beschrijf je precies het gevoel waar ik ook behoefte aan heb. Wie weet klikt het wel.

Ik hoor graag van je

Pim

• Lianne

Hallo,

Heb je een mailtje gestuurd! Ik kijk uit naar je reactie.

Groetjesss

• Floris

Goedemorgen,

Mijn naam is Floris en ben 33 jr. ben getr. en heb 2 kinders (2 en 4)

Lijkt mij gezellig om mijn vriendenkring een stuk uit te breiden (is nu erg smal). Om samen wat te eten, gezellig praten e.d.. De reacties van jullie spreken mij in ieder geval aan.

Persephone,Ed, Pim, Lianne, MarcWe zouden natuurlijk ook tegelijkertijd met zijn allen kunnen afspreken. Mischien klikt het wel tussen ons allen ha ha,. Hebben we gelijk genoeg vrienden!!

groetjes

Floris

• ivanhoe

hoi,misschien zijn we naar elkaar op zoek. Alles wat jij opschrijft heb ik ook behoefte aan.Het enige probleem is dat ik niet vlabij Rotterdam woon,maar daar een aardig eind vandaan.

Ik heb wel een auto

Ik hoop dat je reageert,want wat jij wil wil ik ook.