getrouwde man zoekt vriendschap met vrouw

• reko

Eerst graag via mail of msn en dan zien we wel hoe het loopt, ligt ook de plaats waar je woont. Ik ben zelf bijna 65, ben een ruimdenkende man die vaak laat op de avond nog even op msn is. Ik heb helemaal geen eisen, alleen dat je ook regelmatig laat naar bed gaat. Durf je het aan? Je mag ook via prive-bericht reageren

• Margot

Hoi,

Ik ben een weduwe van 39 jaar en woonachtig in eembrugge.

Na lang aarzelen toch weer op zoek naar iets of iemand die de moeite waard is.

Voor diepgaand contact en wederzijdse herkenning.

Ga graag op je aanbod in.Mijn interesses zijn ballet, handwerken, nordic walking en beeldhouwen met marmer.

• joop

oeps margot!!! hopelijk is zn vrouw ook op de hoogte!!! doe geen dingen waar je achteraf erg veel spijt van krijgt!!!!!! want tja!!! van het een komt vaak het ander!! snap je? groetjes

• reko

Hoi Margot,

Zou je contact met me op willen nemen via niwe89@gmail.com

Praten we dan verder.

ReKo

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian