Vriendin gezocht omgeving Purmerend vanaf 35

• jane

Hallo,

Ik ben een alleenstaande 41 jarige vrouw met 2 kleine kinderen van 3 en 6 jaar. Ik woon in Purmerend en werk 4 dagen per week in Amsterdam. Hoewel ik het vaak druk heb met mijn kinderen zou ik het toch leuk vinden om mensen te leren kennen uit de omgeving van Purmerend om eens mee af te spreken. Ik hou van uit eten gaan, naar de film, iets drinken, winkelen etc. Ik ben geen stapbeest alhoewel ik het me wel leuk zou lijken om eens uit te gaan.

Ik discrimineer niet op leeftijd dus als je ouder of jonger bent dan ik maakt het niet uit, maar ik weet dat ik weinig aansluiting zal kunnen hebben met mensen die van veel stappen en/of drugs houden.

Lijkt het je leuk om eens af te spreken of om te mailen, stuur me dan een mailtje op jane_austen4@hotmail.com

• monique

Hoi Jane,

Ik zag jouw oproep staan en wil hierbij graag reageren.

Ook ik ben moeder van 2 kindjes van 6 en 8, ben 39, getrouwd, en zou het erg leuk vinden om eens af te spreken voor een kop koffie (thee mag ook….) om te kijken of er een “klik” is.

Ik ben ook geen “stapbeest”, wel vroeger geweest maar daar zijn inmiddels andere interesses voor in de plaats gekomen….

O ja, ik woon trouwens ook in Purmerend.

Mocht het je leuk lijken, dan mag je me altijd mailen!

Groetjes,

Monique

• kaatje

hallo jane,

Ik was wat aan het kijken en toen kwam ik op deze site. De inhoud spreekt mij erg aan.

Ik woon in Purmerend, ben een allenstaande moeder van 43 jaar met twee kinderen (8 en 12 jaar).

Ik werk 2,5 dagen per week in Purmerend.

Soms behoefte aan even een dag of weekend voor jezelf. Lekker uitwaaien op het strand, koffie leuten, bioscoop of een enkele keer uit eten en stappen in Purmerend en/of omgeving.

Het lijkt me leuk om eens iets af te spreken op korte termijn. Of doordeweeks als de kids op school zitten of anders in het weekend.

Ik hoop nog iets van je te horen.

Groetjes, Kaatje

abclelmers@hetnet.nl