Hallo dames,
Ik ben 36 jaar en een zeer trotse (alleenstaande) moeder van een dochtertje van 5. Ik woon in de buurt van Nijmegen.
Na mijn scheiding heb ik mijn leventje weer lekker op de rit, maar toch zijn er van die momenten dat ik een (of meerdere natuurlijk) vriendschap mis met iemand die ook alleen is met haar / zijn kind(eren).
Begrijp me niet verkeerd; ik heb hele leuke lieve vriendinnen, maar het feit blijft er dat zij een compleet gezinnetje hebben, en dat ik me daar wel eens het bekende 5e wiel aan de wagen voel. Vooral in de weekenden, waarin iedereen toch graag hun tijd doorbrengt met hun eigen gezin.
Dus ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen die ook een 1-oudergezin hebben en het leuk vinden om samen (met of zonder kids) eens iets te ondernemen.
Ik hou van terrasjes pakken, uit eten gaan, thuis gezellig koken en samen eten, bioscoop, en natuurlijk dagjes er op uit met mijn dochtertje naar bos, zee, speeltuin o.i.d..
Ben benieuwd of er mensen (het liefst een beetje uit de buurt) zijn die dit wel zien zitten.
Dan hoor ik graag van je.