Hey daar, Bedankt voor het lezen van mijn berichtje!
Laat ik beginnen om mijzelf eerst even voor te stellen. Ik ben Sander, 29 jaar en ik woon sinds kort in het gezellige Utrecht. Mijn hobby's zijn uitgaan, fitness, skeeleren, fietsen, wandelen, uit eten gaan, lekker eten maken, poolen, terras, afspreken met vrienden, muziek luisteren, muziek maken (piano), internet, lezen, naar het strand, terras, werk/carriere, zelfstudie en dat zijn de belangrijkste zo'n beetje. Daarnaast ben ik actief als vrijwilliger bij diverse (sociale) activiteiten, voornamelijk in mijn eigen wijk (Utrecht e.o.), waar ik veel positieve energie uit haal. Uiteraard mag je mij ook vertellen over jouw hobby's en mij daarvoor enthousiast maken het eens te proberen.
Ik ben vorig jaar verhuisd van buiten de Randstad richting Utrecht om carriere te maken. Ik heb een super leuke baan (anders was ik er natuurlijk niet voor verhuisd)! Vanwege mijn verhuizing leer ik graag nieuwe mensen kennen in deze omgeving.
Het lijkt me leuk om in contact te komen met leuke gezellige (actieve) mensen in Utrecht en omgeving. Wat verder weg natuurlijk ook, maar afspreken is dan wat lastiger. Ik sta open voor bijna alle nieuwe contacten (ongeacht achtergrond, cultuur, nationaliteit, man/vrouw, enz.) Ik zou het leuk vinden als je van rond mijn leeftijd bent, dus zeg tussen de 25 en 34 of zo. Twijfel dus niet, laat wat van je horen en laat je e-mail adres achter! Let er op dat je jouw e-mail adres achterlaat, anders maak je het mij vrij lastig om wat leuks terug te sturen. Je kunt mij bereiken via het e-mail adres sander030sander@gmail.com.
Dat was het weer voor vandaag. Einde van mijn oproep. Nu laat ik jou even aan het woord!
Ps. I'm reasable for non-Dutch speaking people who speaks English, too.