gezellig samen naar de sauna???

• leuk stel 50-ers

wij willen graag dagje genieten in een grote sauna , b.v. Elysium…..zijn er nog meer liefhebbers????

• lenie en rien

B)hallo wij zijn ook een leuk stel van beide 56 jaar gaan graag naar de sauna,we weten niet waar dit is .

zelf komen wij uit tiel en kunnen daar gastvrij ontvangen voor een hapje en een drankje,voor de eerste kennismaking.

wij vonden dit maar een slechte omschrijving.

groetjes van

l&r

• stel 50. ers

Jullie hebben gelijk, geen helder geformuleerde tekst.

Wij wonen in Zeeland ,dus een rit naar Flipje is wat ver…….??

Hartelijke groetjes uit een fruit-rijke streek in Zeeland;)

• han en micheline

wij gaan af en toe een dagje naar sauna thermen 5mei in leiden

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian

• star56

Hallo

• vlot stel

hallo stel,

Wij gaan vaak naar de sauna.

Misschien eens wat afspreken om samen te gaan.

Wij zijn lief vlot stel uit friesland van 50 jaren jong.

Graag horen wij jullie reaktie

Gr stel friesland

• star56

Hallo

Ja hoor wij zijn ook liefhebbers.

• jankoevoets@hotmail.com

hee leuk stel 50 ers willen jullie eens naar ons profiel kijken wij wonen op de grens brabant zeeland gr j en j