stel voor vriendschap

• johan en diana

hallo,

wij stel uit zwolle 49 jaar zijn op zoek naar vrienden voor gezelligheid, uitgaan, hapje/drankje, enz.

we roken niet maar vinden dat geen bezwaar.

we hebben 3 dochters waarvan 1 thuis woont maar die is bijna 20 dus gaat haar eigen weg.

afstand vinden we geen bezwaar als het klikt.

groetjes johan en diana

• elisa

hallo johan en diana

wij zijn een stel met 3 kinderen die niet meer thuis wonen

en jullie mail spreekt ons wel aan

dus graag jullie reactie

wij wonen in de omgeving van schiphol

groet anton elisa

• johan en diana

hallo anton elisa,

nou als afstand voor jullie ook geen bezwaar is kunnen we misschien een keer afspreken om ergens koffie te drinken.

of we kunnen eerst ook wat mailen met elkaar om iets meer te weten te komen.

email j.bachie@live.nl

horen graag van jullie

groetjes johan en diana

• martinepiek@home.nl

Hallo wij zijn een stel van 51 en 60 uit Zwolle misschien kun je ons mailen voor contact grt martinepiek@home.nl

• martinepiek@home.nl

Hallo Johan en Diana, Wij zijn Jan en Martine uit Zwolle misschien kunnen we eens mailen om te kijken of er een klik is,groetjes martinepiek@home.nl

• voetbalballet

Hoi Hoi,

wij zijn een leuk en goeduitziend getrouwd stel, begin 50, jong en fit, en zoeken ook een ander stel om een leuk vriendschap op te bouwen. Mogelijk ook met een zgn. “plus”, maar ik weet niet of jullie dat aspect ook in gedachten hebben… .Indien wel, mail ons svp.

groetjes. V&B voetbalballet@hotmail.com

• ftushar

Hallo ik ben geloof ik de naam ben nieuw op deze sites die ik alleen maar te zaaien je post op deze websites en ik dissident tot een contact met u zal ik graag willen dat u mij stuurt ben mail naar mijn mail id voor mij om u mijn foto en alles wat je wilt weten over mij mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

tot gauw geloof te missen

• B EN M

Hallo Johan en Diana

Wij (42 en 47 ) omg Apeldoorn en ook 3 dochters willen een nieuw

kennis/vriendschap contact aangaan met ander stel.

Wij hebben een beperkte echte vriendenkring waarmee je ook over gevoelens ed. kan praten,

en zijn dus op zoek naar een leuk en warm stel waarmee dit wel mogelijk is.

Wij houden van, sport ,fitniss,sauna, serieuze en luchtige gesprekken, drankje en gewoon een gezellige avond

Groetjes B & M

Graag horen wij een reactie van jullie

wij weten alleen niet hoe dit werkt met mailen

• stel omgeving meppel

Hallo

Wij zijn een stel uit omgeving Meppel. Gaan als het mogelijk is ook graag naar Bussloo.

Onze verdere interesses zijn:

Sauna

Motorrijden

Vakantie als het even kan graag naturistisch

Terrasje of gezellige avonden thuis.

Wat wij verder zoeken is een leuk contact met een ander stel met wie weet en kleine plus.

Onze kids zijn inmiddels uitgevlogen.

Lijkt het jullie wat stuur dan een berichtje,

gr J en A

• johan en diana

hallo J en A.

we hebben jullie berichtje gezien en het lijkt ons wel wat..

we gaan nu echter 4 weken op vakantie dus willen graag na die tijd wat meer weten en laten weten.

als jullie dit geen bezwaar vinden horen jullie van ons zodra we terug zijn (half aug).

mvr.gr. johan en diana