vrienden/vriendinnen omgeving nijmegen

• Ing

Zin om een keer uit eten te gaan/stappen/dagje weg en ben je tussen de 35 en 45 jaar, gewoon reageren. Beginnen met mailen, of het klikt. Ik ben een vrouw, maar zoek gezellige maatjes man of vrouw geen probleem. Geen relatie verder. Tot mails, lijkt me gezellig.

• jeanick leplat

Hallo,

Ik heb je advertentie gelezen en ook ik ben op zoek naar leuke maatjes en ik woon in Nijmegen. Ik ben 50 jaar, net, en sinds anderhalf jaar gescheiden. Daardoor moet ik weer mijn leven opbouwen en daarin horen ook maatjes. Ik heb heel weinig geld dus ik kan niet zo vaak iets doen wat geld kost maar ik houd van wandelen, samen koffie drinken, mailen. Ik ben benieuwd naar de mens die je bent.

Groetjes,

Jeanick.

• rob

hoi Ing…………..nou laat maar eens wat horen via rlw4016@gmail.com en wie weet………ben man 43 en zoek geen relatie……die heb ik al :-)

• mike

Hoi, Ik ben net als jij op zoek naar gezellige mensen in of in de buurt van Nijmegen. Ben een man van 42, getrouwd. Ik weet niet precies hoe dit prikbord werkt, maar hoor graag van je!

• miranda

hoi Ing,ik zag je oproepje en wil er op reageren.Ik ben miranda bijna 48 gescheiden en in voor gezellige dingen zoals sauna dansen lekker ergens eten shoppen of gewoon een dagje weg lijkt het jou leuk om eerst te gaan mailen dan zie ik dat vanzelf.Verder ben ik spontaan open en gezellig! gr miranda

• Arianne

Hey Ing… Ben een meid van ( net ) 40 jaar en wel toe aan nieuwe vrienden/vriendinnen om gezellig mee te gaan stappen, hapje eten of een dagje weg te gaan.

Heb dit nog nooit gedaan dus weet niet goed hoe dit verder werkt.

Stuur eens een mailtje als het je gezellig lijkt. Gr. Arianne

• ladiva

hoi arianne ik zoek een gezellige vriendin om lekker mee te stappen dagje shoppen of gewoon lekker koffieleuten hoor ik iets van jou?

• ronnie74

Ook ik zoek nog mensen om mee te stappen, praten en wat dan ook

en gewoon vriendschappelijk.. niet meer en niets minder

Ronnie

• chanel

kom maar op,ben er klaar voor heb wel zin om gezellige dingen te ondernemen,heb zelf ook een oproep geplaatst!

• chanel

hoi ing,ik zoek hetzelfde als jij mijn mailadres is babe@upcmail.nl hoor ik wat van jou?