Vriendin/reisgenootje gezocht

• Nicole

Hoi dames,

Ik ben op zoek naar een leuke vriendschap en/of ook meteen een reisgenootje die net als ik ook graag een keer naar Turkije wil gaan deze zomer (8 dgn ofzo). Ik ben er nog nooit geweest en ben al zo vaak in landen als Frankrijk en Spanje geweest dat ik een keer wat anders wil. Mijn ideale vakantie omschrijf ik 't liefst als: zon, zee en strand, beetje shoppen, stappen natuurlijk, maar vind het ook wel leuk om af en toe wat actiefs te doen of wat te bezichtigen…vind heel veel dingen leuk! :) Ik zou graag in een mooi hotel willen zitten vlakbij het strand en ook wel het centrum, liefst all inclusive, plaats maakt me niet zoveel uit. Ik zou midden/eind juli kunnen of anders begin/eind van augustus.

Ik ben zelf 25 jaar en kom uit Eindhoven. Ik wil graag nieuwe meiden leren kennen (liefst) bij mij uit de omgeving zodat als het klikt er een leuke vriendschap uit kan ontstaan en dat je niet afhankelijk bent van een te grote afstand :) Maar mocht je specifiek op zoek zijn naar een reismaatje (wel alleen meiden) voor de vakantie dan maakt de afstand niet zo veel uit :D

Groetjesss nicole

• stephaaniee

Heej,

ik woon in ehv en het lijkt me leuk!

laat je maar iets weten!

ben zelf 20 jaar

gr