Gezocht stelletjes voor leuke vriendschap!

• angela

Wij M 32 jaar en ik A 31 jaar met een dochter van 7 jaar, zijn op zoek naar leuke, gezellige stellen om samen leuke dingen te ondernemen, zoals uiteten te gaan,

uitstapje te maken met de kinderen (als je die hebt) of keer ergens wat te drinken, noem maar op, als het maar leuk en gezellig is want dat is waar wij van houden.

Wij wonen in flevoland.

Hoop wat te horen!

• m&N

Hallo M&A,

Wij zijn een stel van 27 en 28 jaar en hebben een dochtertje van bijna 3 jaar. Wij zijn ook opzoek naar nieuwe leuke nieuwe stellen om leuke dingen mee te onder nemen. Lijkt ons leuk om wat meer van jullie te weten te komen. Wij Komen uit hilversum.

Groetjes M & N

• angela

hoi M en N,

leuk dat jullie reageren.

Het lijkt ons leuk jullie beter te leren kennen.

Zou je je emailadres willen doorgeven, dan kunnen we eerst kijken of er een klik is via de mail.

is dat een idee?

groetjes.

• M&N

Hoi hoi,

lijkt ons een leuk idee!

Je kan ons bereiken op michelduyverman@hotmail.com.

Groetjes M&N

• s-s

hoi we zagen jullie oproepje woude reageren zie geen emai adres staan

onze email adres is sunny-shine@live.nl

we zijn v 32 m 33 wonend midden nederland

lijk leuk ons leuk om

via de mail en msn elkaar beter te leren kennen

groetjes ons

• menc

Hallo

wij zijn M 33 en C 32 jaar en hebben een dochter van ruim 18 maanden.

We zijn ook opzoek naar nieuwe puur vriendschappelijke contacten ( volgens mij hadden jullie ook een reactie op onze oproep gedaan?)

Ons @mail adres is menc2011@hotmail.com

Lijkt ons leuk wat te horen

groetjes M en C

• sunilbinda@hotmail.com

mag ik je beffen betaal ik je 150 e

• knuffel1976

Hallo

hier leuk stel uit de regio utrecht van m42 en v36.

nog geen kinderen.

mss leuk om contact te leggen

groetjes van ons

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian

• metalfreak1973@hotmail.com

Hallo stel lijkt ons leuk om eens verder te kletsen we hebben wel interresse

wij zijn 32 en 40

Groetjes