vriendin in nijmegen gezocht

• Ineke

Hallo Allemaal,

Ik ben een 43 jarige vrouw uit de omgeving van Nijmegen en ben op zoek naar vriendinnen om samen naar de film , terrasje pakken, uit eten, koffie drinken, winkelen, steden bezoeken of naar de sauna te gaan. Jij hebt vast ook wel leuke ideeën om samen te doen.

Verder heb Ik 3 dochters van 16, 14 en 11 jaar en die hoeven natuurlijk niet steeds mee. Heb jij ook kinderen in die leeftijd dan kunnen we ook samen met hen wat ondernemen.

Ik zoek vooral een vriendin voor mij en niet iemand voor mijn kinderen.

Ik zou het leuk vinden om iets te horen en wellicht kunnen we dan al gauw op de waalkade afspreken om gezellig iets te drinken.

groetjes en tot snel,

Ineke

• miranda

hoi Ineke, ik ben miranda 47 jaar en sinds 4 maanden gescheiden mijn 2 kids zijn 14 en 20.Ik zoek net als jij een vriendin voor mezelf gezellig ergens samen een terrasje pakken of een leuk dagje weg,ik sta nog midden in het leven en ga ook graag dansen(wel op de 30 plus feesten wil namelijk niet tussen het jonge grut in staan jammer dat ik je nu pas tegen kom hier anders hadden we samen een avondje 4daagse kunnen mee pakken.Ik zou het leuk vinden om een berichtje terug te krijgen doeiiiiiiiiii gr van miranda