Vriendschap gezocht regio Roermond

• Danny

Hallo,

Leuk dat je mijn berichtje leest. Ik ben een jonge, hetero man, 36, en woon in de regio Roermond. Door diverse omstandigheden is mijn vriendenkring de laatste tijd flink afgenomen. Graag zou ik in contact willen komen met nieuwe vrienden, dat kunnen zowel vrouwen als mannen zijn. Ik ben op zoek naar vriendschappen om zowel leuke dingen mee te doen als vriendschappen met diepgang.

Kort over mezelf: ik ben een sensitieve jonge man die houdt van sporten (moderne dans, wandelen, mountainbiken), koken en goede gesprekken.

Graag hoor ik van je.

Groetjes,

Danny

• Danny

Niemand??

• vynckli

Hallo Danny

Hier is iemand! Ik ben even oud als jij, maar niet zo heel sportief… Ik ben net als jij op zoek naar nieuwe vriendschappen, maar geen relatie. Als dat laatste voor jou geen probleem is, vertel ik graag wat meer over mezelf. Misschien heb jij een mailadres dat ik kan gebruiken?

Ik woon in de buurt. Hopelijk hoor ik van je en ik wens je een fijne week. Groet Liesbeth.

• vynckli

Hoi Danny

ik weet niet wat ik met je mailadres heb gedaan, maar het is verwijderd. Ik heb de grote schoonmaak gehouden en blijkbaar ook berichten verwijderd die niet verwijderd hadden moeten worden. Dan ben ik nog op vak. geweest en zo verstrijken de weken vanzelf. Ik ga binnenkort verhuizen en woon dan een flink eind uit de buurt. Dit is werkgerelateerd… ik denk daarom dat het niet zoveel zin heeft om in deze regio vriendschappen op te bouwen. Dit is jammer voor jou en mijn excuus hiervoor. Ik wist dit nog niet toen ik je oproep zag staan.

Heel erg bedankt voor je reactie en ik hoop dat je snel een leuke vriendenkring kunt opbouwen.

groet Liesjuh.

• Midget- leedy

Hoi Danny,

Wie weet zoek je mij wel! Ik woon in hoek van holland, ben 25 jaar en -hoeishetmogenlijk- single.

Mijn hobbies zijn teevee kijken ( gtst, atwt, diva's draaien door, zand erover en max geheugentrainer), uitgaan en shoppen.

Heb een uitkering en veel vrije tijd.

Groetjes,

• Enrico

hallo Danny,

Toevallig kwam ik terecht op deze side en zag je oproep.

Ook ik woon in de omgeving Roermond en het lijkt me top om samen te mountainbiken, daarna iets lekkers te koken en dit bij een goed gesprek op te eten :) (bijvoorbeeld).

Ik ben een hetero man, zoek vrienden en ben 50 jaar qua leeftijd. Maar mijn jongere vriendin houdt mij ook jong.

Lijkt het je iets, dan hoor ik graag van je.

Enrico

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian