vriendschap in Deventer

• fien

Ik ben 54 jaar en sinds een aantal maanden woonachtig in Deventer. Vrienden waarmee ik gezellig kan gaan wandelen, een terrasje pikken, theater, film, etc.

Groeten Fien

• Yvonne

Hoi Fien,

Ik ben sinds 2 jaar weer woonachtig in Deventer en werk nog steeds in Amsterdam, ben een moderne, nette, niet rokende vrouw van 58 jaar en sta nog volop in het leven. Heb door mijn werk niet veel vrije tijd, maar soms mis je toch iemand om leuke dingen mee te doen buiten je eigen familie om, vandaar dat ik reageer op jou berichtje. Vertel iets meer over jezelf en wie weet kunnen we eens wat afspreken.

Groetjes,

Yvonne

• dimitri

klinkt erg goed.. lijkt me gezellig. ik ben een 38 jarige man die ook graag wandelt.

• Jacqueline

Ik mis leuke vriendinnen in Deventer, ik ben een vrouw van 54 jaar een vlot spontaan type, ik rook, heb honden en een kat en doe vrijwilligerswerk. Vind het leuk om naar het filmhuis te gaan, bioscoop, terrasje pakken, lekker wandelen of een end fietsen of gewoon lekker gezellig met elkaar aan de klets.:)

• Jacq17

fien Schreef:

——————————————————-

> Ik ben 54 jaar en sinds een aantal maanden

> woonachtig in Deventer. Vrienden waarmee ik

> gezellig kan gaan wandelen, een terrasje pikken,

> theater, film, etc.

>

> Groeten Fien

Hoi Fien,

Ik heb ook een oproepje gedaan net als jij, zullen wij een keer wat afspreken? Ik weet niet hoe ik je anders kan bereiken als deze website.

groetjes

Jacqueline