vriendinnen

• Christel

Vrienden gezocht

Wij zijn twee gezellige vrouwen van 48 en 50 jaar en zijn op zoek naar vrienden. We zijn allebei niet zulke uit gaan types, maar vinden het wel leuk om eens met meerdere op een terrasje te zitten of een spelletje kaarten bij iemand thuis . Er zijn nog een hele hoop activiteiten te bedenken maar soms is het met meerdere gezelliger. We zoeken ieder geval niets seksueel geaard.

• may11

Hoi

Ik ben May, 47jr - woon samen, woonachtig in Amsterdam,

Zou contact willen maken met leuke meiden/vrouwen en of stellen

Dit, omdat vriendenkring en/of familie bijna allemaal ver buiten Amsterdam woont of is gaan wonen.

Met deze vrienden wel contact, iets minder vaak dan vroeger omdat het verder weg is

Koffie leuten, uitjes-terras-markten-shoppen-hobbyen-kokkerelen-sporten-fietsen is dan moeilijker in te plannen.

Lijkt het je wat om iets gezelligs af te spreken, - mail dan pvaneunen@hotmail.com

May

• rooszzje

hoi,lijkt me wel gezellig,maar welke buurt wonen jullie?

• may11

Hoi Rooszzje

Zag reactie, heb nog niets 1e plaatser Christel vernomen.

Kunnen we misschien opstart doen:

plaats dan even via prive-reageren onderaan scherm onder bericht van may11 evt. jw prive email.

Dat kan doordat ik acc. op deze site heb gemaakt en staat er een __ onder namen.

Heb al paar keer met meiden/dames afgesproken, en klikt enorm - zo gezellig geweest die ontmoetingen.

Dus…. je kan groepje versterken.

Tot ziens May11