vriendschap omgeving Emmeloord

• Marjan

Hoi allemaal,

Ik zou het erg leuk vinden om in contact te komen met nieuwe vrienden / vriendinnen. Het lijkt me leuk om met mensen uit omgeving Emmeloord in contact te komen omdat ik daar zelf ook woon. Ik ben trouwens 28 jaar. Mijn hobby's zijn, recreatief wandelen/fietsen, en een beetje fotografie.

Lijkt het je wat, dan hoor ik graag van je

Groetjes

• Annelies

Hallo Marjan

Ik woon in Emmeloord en lijkt me leuk om elkaar

een keertje te ontmoeten. Ik ben 38,getrouwd en sinds

10-11-2010 moeder van een (gezonde)dochter.

• bianca

hoi ik ben bianca uit emmeloord heb 4 kinderen en ben op zoek naar echte vriendschap,hou van gezelligheid dingen ondernemen maar kan ook genieten van een goed boek misschien tot horens groetjes

• bianca

hoi ik ben bianca uit emmeloord heb 4 kinderen en ben op zoek naar echte vriendschap,hou van gezelligheid dingen ondernemen aar kan ook genieten van een goed boek misschien tot horens groetjes

• thijs

het lijkt me heel erg leuk om gezelligheid en vriendschap te krijgen nu ik in emmeloord woon omdat opnieuw beginnen moeilijk is en ik het op via deze weg wil proberen

ik hoop op leuke reacties en een begin van vriendschap

gr thijs

• Marloes

Hoi Marjan,

Wat een leuk oproepje! Ik woon zelf ook in Emmeloord, 27 jaar en vindt het erg leuk om nieuwe meiden te leren kennen om een mooie vriendschap mee op te bouwen. Ik zie dat je deze oproep al een poosje terug hebt geplaatst, maar misschien ben je nog geinteresseerd? Nou mocht dat zo zijn dan zouden we eens kunnen mailen?

Groetjes Marloes

• Esmee

Hay Marloes

Ik zag je oproepje staan.

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen. Ik woon sinds een paar maand in Luttelgeest

en heb nog niet veel contacten hier op gedaan.

Lijkt het je leuk om met mij in contact te komen mag je mij mailen?

Groetjes Esmee

• Marjan

Leuk dat jullie hebben gereageerd op mijn oproepje…

Het enige is dat ik geen idee heb hoe ik op deze site 'n mail zou kunnen versturen.

Daarom bij deze mijn emailadres:

snoopy-82@live.nl

Groetjes Marjan