vrienden/vriendenstel

• vwboy

Hallo!

Ben een man/jongen van 31 jaar.

Samenwonende met m'n lieve vrouwtje in omgeving Venlo.

We hebben eigenlijk alles wel goed op de rit, werken beide fulltime. Door omstandigheden in onze vorige

relaties (van ons beide) is de vriedengroep niet meer wat hij toen was. We hebben nu wel wat losse vrienden

maar wonen allemaal niet in de buurt!

Lijkt mij/ons gezellig om een ander stel tegen te komen dat omgeving Venlo woont of iig in de buurt! Of als jij (jongen/man)

dit kent dan kun je ook zo reageren. Verder geen bijbedoelingen; mochten sommige dat denken. puur vriendschappelijk!!

Groetjes,

Joep

• MW en LV

Hoi Joep,

Ik las je oproep en wil hierop reageren.

Ik ben woonachtig op de grens van Zuidoost Brabant en Limburg (net boven Venray). Ik ben 37 jaar oud en woon samen met mijn vriendin 31 jaar.

Ook wij werken beiden fulltime en zijn op zoek naar uitbreiding van onze vriendenkring.

Misschien dat we een keer iets af kunnen spreken? Hoe kunnen we contact opnemen met jullie?

Groeten,

M en L

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian

• l.dierick@hotmail.com

Hallo Joep…

Ik zag je berichtje staan op de site..

Zag dat deze al 2 jaar oud was maar Miss zijn jullie

Nog op zoek naar een vriendenstel?

Wij zijn een stel van 27 en 25 jaar oud.. We hebben een kindje van

18 maanden en wonen een blerick..

Ik zal hier nog niet een heel verhaal schrijven want Miss zijn

Jullie niet meer op zoek naar vriendschap..?

Dus als jullie nog interesse hebben in vriendschap horen

Wij dat graag..

Groetjes