Op te richten vriendinnenclubje 40-45-50 jarigen

• Jolanda Arnhem

Hallo meiden van 40-45+ uit de omgeving van Arnhem-Nijmegen-Duiven-Zevenaar. Voelen jullie je ook nog jong, vol energie en zijn jullie ook op zoek naar een leuke vriendinnenclub(je) om het leven meer kleur te geven?

Graag zou ik in contact willen komen met meiden van mijn leeftijd + -, voor het oprichten van een gezellige ouderwetse vriendinnenclub. Ik ben zelf 49, woon samen, heb 2 kinderen van 15 en 17 jaar en zie mijzelf steeds in hetzelfde rondje gaan van opstaan, werken, schoonmaken, verzorgen, boodschappen en 's avonds “gezellig”op de bank.

Zou dit wel weer eens willen doorbreken met een leuke vriendinnenclub om gezellige dingen te ondernemen.

Uitgaan, ik kan het me niet herinneren! Gewoon gezellig kletsen, mailen, chatten, winkelen of naar een concert. Ik ben voor alles in !

Leuk als jullie reageren, wie weet kunnen we met een aantal afspreken.

• Dinnetje61

Hallo Jolanda

Ik kwam je berichtje tegen

Mijn naam is Gina

Ik be 50 en kom uit Nijmegen en vroeg me af of het gelukt is met je vriendinnenclub.

Groetjes Gina

• Janet

Hoi Jolanda…

Ik woon ook in Arnhem..en ben 48 jaar…en wat jij schrijft lijkt mij wel wat….Ik heb 3 dochters die zijn al uit wonend..maar heb nog wel de zorg voor me zoontje van 11 jaar…en ja het is idd werken..je huishouden..maar ik ben ook overal voor in…..Bios…stappen..terassje winkelen..heerlijk…

Ik hoor wel van je…

Groetjes…

• vlinder48

hey hallo dat is nu precies wat wij ook willen ik ben 48 mijn vriendin 50 we willen echt de vrouwendingen doen,met de 4daagse gaan we dan ook lekker stappen in nijmegen heb je zin om mee te gaan dan stuur maar een berichtje.

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian