leuke meiden Amsterdam

• Krista

He meiden!

Deze spontane 35 jarige single meid uit Amsterdam zoekt leuke nieuwe vriendinnen, aangezien het grote voortplanten in mijn

vriendenkring heeft toegeslagen :D Allemaal heel leuk hoor, maar ik zit toch iets te vaak thuis!

Ik verwacht veel leuke berichten in mijn mailbox (:D

Groetjes Krista

• Nicolet

Hoi Krista,

Ik heb wel wat leuke vrienden en ook een kind, dochter van 3, maar zoek ook weer wat nieuwe leuke mensen.

Ik en mijn vriend ervaren juist dat het contact met kinderloze vrienden verwatert sinds we Faye hebben.

We worden gewoon veel minder gebeld terwijl we nog steeds hip, hot and happening zijn!

Wat ik vooral belangrijk vind is spontaan kunnen bellen en afspreken als het zonnetje doorkomt en je wilt samen het park in of een terrasje pakken..

En dan niet te horen krijgen dat mensen al bomvol afspraken zitten t/m volgende maand..

Ik zou zelf weer eens wat vaker naar bandjes willen kijken of lekker dansen zoals vroeger.

Samen met mijn vriend is reuze gezellig, maar je wilt ook wel weer je eigen leven oppakken.

Vandaar, nieuwe leuke meiden zijn welkom.

Heb je al leuke reacties gehad?

Groetjes

Nicolet

• Ellie

Hoi Krista.

Ik (31) kan helemaal bij je club! Vrienden genoeg, maar allemaal al ingestort voordat het weekend begonnen is door al het klein grut wat zich rondom ons verzameld heeft. En zie hier, zaterdagavond achter de computer. Dat kan leuker!

Als je zin hebt om iets te doen hoor ik het graag. Oja, komt uit omgeving Hilversum, maar die afstand is te overbruggen toch?

groetjes!

• Suus

hallo

Het laatste berichtje is alweer van april dus ben benieuwd of jullie nog steeds op zoek zijn naar nieuwe contacten?

Ik en 34, woon in amsterdam, WO, en ondanks dat ik leuke vrienden/vriendinnen heb lijkt het me leuk om mn vrienden kring uit te breiden. Veel mensen zijn toch wel een beetje aan het settelen en dan is spontaan afspreken er niet meer bij. Hou van leuke (en sportieve) dingen doen oa. festivals, kitesurfen, bootcamp, thee leuten, westerpark, shoppen. wijntje doen etcetc

zwaai!

Suus