Vriendschap Rotterdam en omstreken

• Marc

Hallo. Ik ben een jongeman van 30 jaar oud die behoefte heeft aan het opbouwen van vriendschappen en mensen zoekt om leuke dingen mee te ondernemen (iets gaan drinken in de stad, poolen, etc).

Het maakt mij niet uit of je man of vrouw bent, aangezien het om vriendschap gaat (ik ben hetero). Ik voel mij weleens eenzaam en zoek daarom wat afleiding. Mijn hobbies zijn computers, (rock en blues) muziek, gitaren, filosoferen over van alles en nog wat.

Als je verlegen bent, is dat niet erg. Stuur mij gewoon een berichtje en dan zien we wel. Mijn idee is om eerst met elkaar te mailen en daarna pas af te spreken.

Mijn enige eis is: graag niet te oud (35 jaar of jonger).

• Marc

Oh ja, voor de mensen die het willen weten, mijn e-mail adres is lostinspace81 at live punt com

• Naomi

Hallo Marc,

Ik ben 32 jaar, woon in Rotterdam en ben heel erg op zoek naar nieuwe vrienden. Momenteel lig ik in scheiding en ik merk dat daardoor automatisch een deel van de (gezamenlijke) sociale contacten wegvallen. Ik had toevallig op buurtlink zelf een advertentie geplaatst die veel lijkt op de jouwe, afgelopen dinsdag maar helaas maar één reactie ontvangen van een meneer van 52 (wat ik toch net iets te oud vind inderdaad ;D)

Ik zou het inderdaad leuk vinden om met andere mensen dingen te ondernemen als restaurant of café-bezoek, naar de bios of andere leuke dingen doen. Mijn hobby's zijn films kijken, lezen, gamen, lange wandelingen maken en leuke dingen doen.

Mocht je interesse hebben om eens af te spreken, mail me dan maar!

Liefs & groetjes,

Naomi