stel met kind zoekt stellen met kind(eren)

• saffron

Hallo,

wij zijn een stel, 45 en 40 jaar met dochter van 7 en zijn op zoek naar lieve, warme gezellige, eerlijke en spontane stellen met kind(eren). Door drukte van de zaak schiet ons sociale leven er zeer bij in en daardoor zijn wij ook veel vriendschappen kwijtgeraakt. Wij houden van theater, films, etentjes uit en thuis, weekendjes weg, vakanties Spanje. Wij houden niet van kroegen, drinken soms alcohol, roken niet, maar toch kun je met ons lachen! Ook hebben wij nog 2 katten rondlopen, ook zeer gezellig….! Dus zijn jullie ook op zoek naar nieuwe vriendschappen; puur en enkel alleen vriendschap, stuur dan een berichtje!

Wij zijn woonachtig nabij Nijmegen, maar als je in Amsterdam woont ben je ook meer dan welkom bij ons!

• thea

Hallo wij zijn een stel van beide 43 jaar oud en wonen in lelystad.

we hebben 3 kinderen en zijn op zoek naar leuke vriendschappen.

mijn emailadres is: thea__37@hotmail.com

• saffron

Hallo Thea,

Vind je het fijner als ik je rechtstreeks mail, voor wat privacy?

groetjes, Nancy

• thea

ja dat is goed mijn emailadres is : thea__37@hotmail.com

• Rolf en Marleen

Hallo,

Wij zijn een stel 39 / 46 uit Etten-Leur, we wonen nog niet zo heel lang in Brabant en merken dat het opbouwen van een kennissen / vriendenkring niet zo makkelijk gaat als je hier niet geboren / getogen bent.

We hebben 4 kids in de leeftijden 8, 14, 15, 18 jaar en vinden het leuk om dingen met en zonder de kids te doen.

Wat vinden we leuk ….. we zijn vooral levensgenieters en vinden het leuk om ad hoc en spontaan dingen te doen zoals, uit eten gaan maar ook zeker lekker thuis eten maken, tapas, bbq noem maar op….. lekker naar de sauna, weekendje weg, theater / bioscoop enz.

We zoeken een ander stel voor ook een goed gesprek en af en toe een lekkere discussie….

Mochten jullie het leuk vinden om meer te weten laat maar horen ! marleen076@gmail.com

Groetjes Rolf en Marleen