Vriend(in)nen regio Utrecht gezocht

• Sonja Wolf

Ik ben een alleenstaande vrouw uit de regio Utrecht van 46 jaar. Ik heb 2 uitwonende kinderen. Mijn hobby ‘s zijn: wandelen en sporten. Ik wandel heel graag, ik heb de Nijmeegse, strand 6 daagse en diverse andere lange wandelingen gelopen, maar ik loop ook graag korte wandelingen zoals: merenloop en fjoetour te Terschelling. Maar zo zijn er ook diverse andere dingen die ik graag zou willen doen, maar wat is er nu leuker om dat met iemand anders te doen, die dat ook leuk lijkt. Zoals paard rijden, squassen, op riverdance enz.(Dit zijn dingen die ik nog nooit gedaan heb, maar dat wel zou willen doen en dat ook ga doen (ik hou niet van garanium ’s). Kortom een hoop lol maken.Maar een gewone wandeling en onderweg een bakkie doen is ook prima. En wat denk je van een goed gesprek, dat moet ook kunnen. Kortom reageer, dit mag zowel vrouwen als mannen zijn, ik ben niet op zoek naar een relatie.

Sonja Wolf

• MariTherese

Hai Sonja.

Ondanks dat je reaktie op een van de oproepjes op deze site al even terug is reageer ik even op jou interesses. veel van deze spreken mij wel aan.

Ik lees dat je oa van wandelen houd en het ook leuk vind om dagjes weg te gaan. Ook ik vind het leuk om te wandelen, verder fiets ik graag en nu de winter er weer aan komt hoop ik weer op natuurijs want ook schaatsen vind ik heerlijk. Naast sportief bezig zijn houd ik van een stad bekijken, winkelen ,een terasje pakken, theater of naar de film, noem maar op. Ik woon in 't Gooi vlak bij Soest ben alleenwonend en kan zowel doordeweeks als weekenden. Ik werk nl onregelmatig.

Mocht je zin hebben dan kunnen we misschien wat over en weer mailen om daarna eventueel wat af te spreken.

Ik hoop van je te horen.

groetjes MariTherese

• aryan

hallo sonja

ik weet niet of je nog een leuke kontakt zoekt dus hierbij een berichtje van aryan uit nieuwegein

groeten

• aryan

hallo mari therese,

ik las je berichtje en dacht ga je even mailen

klinkt wel leuk hoor ik woon ook in de buurt kom uit nieuwegein dus niet ver weg

ben zelf man 40 jaar werk fulltime en hobby's zijn:duiken,terrasje pakken,poelen , leuke dingen doen enz

groeten aryan

fijne dagen

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian