vriendinnen gezocht

• gerda

Ik ben 48, heb twee volwassen kinderen waarvan één nog thuis (utrecht). Om te voorkomen dat ik sipjes alleen op de bank ga zitten, zoek ik een gezellige meid, die samen wil shoppen, lekker eten(uit en thuis), lekker kletsen en theeleuten en allerlei andere dingen die we samen leuk vinden. Het voorjaar komt eraan, dus lekker naar buiten. Als je daar ook zo'n zin in hebt, mail dan.

• Sonja Wolf

Hallo Gerda

Wat leuk dat je een advertentie heb geplaatst. Ik ben 46 jaar en woon in Soest. Ik ben alleenstaand met 2 uitwonende kinderen. Ik ben vaak verhuist in mijn leven en heb daar door geen vriend(in)nen. Ik ben al enige tijd aan het zoeken op het net en vond vandaag deze site en daar door jouw oproep. Ik ben gek op wandelen en doe dat ook vaak, daar naast hou ik van sporten, alles wat te maken heeft met aero bics (geen gewichten). Ik ben een positief denker en hou van plezier maken. Ik ga minimaal 1 maal per maand een dagje uit. Bijvoorbeeld: Ik ben in December naar Delft geweest, naar de nieuwe kerk, daarna ben ik in Den Haag naar een spa geweest, om daarna lekker een hapje te eten in een restaurant. In Maart dit jaar ga ik naar Grou, aldaar doe ik mee aan de merenloop (dat is maar 12 km lopen), maar ik ga op Vrijdag er al naar toe en kom Zondags pas weer terug. Naast de loop wil ik graag de omgeving zien, die is erg mooi. Een dagje lekker thuis zitten vind ik ook lekker, maar zoals je aangaf wil ik ook niet sipjes voor mezelf uit staren, ik doe al het een en ander, maar wat is er leuker om dit samen met iemand te doen. Nu Gerda ik weet niet of je al veel reactie 's hebt gekregen, maar hoop wel dat ik in ieder geval iets van je hoor.

Groetjes Sonja

• gerda

Beste Sonja,

Ik heb pas het fitnessen opgepakt, (overgewicht en een verschrikkelijke conditie), dus die merenloop wordt het nog even niet. ik ben geen stapper, maar vind leuk, lekker uit eten gaan heerlijk. ik hou van een goede film kijken.

ik kook graag, maar ben geen geraffineerde kok. Vanaf volgende week begin ik met een cursus Mindfulness, waar ik erg naar uitkijk. ik heb een brede belangstelling, maar ga minder vaak de diepte in als ik zou willen.

kun je hier voorlopig wat mee?

• willeke

ik woon nog niet zo lang in zwolle mijn vriendin is verhuist naar de flevopolder met haar deedt ik alles oa elke dag theeluiten wekelijkse boodschappen schoppen en 1x in de week een goede film kijken op tv nu ze zo ver weg woont mis ik dat gezelligheid vrieninnen onder elkaar dat is anders dan je parner die ik dagelijks zie en spreek heb op dit monent geen werk en de kids die ergens anders wonen wat ik zoek is een vriendin die in de omgeving zwolle woont of het liefst in de stad zwolle die met mij wekelijks samen gezellig dingen doen

• gerda

willeke Schreef:

——————————————————-

> ik woon nog niet zo lang in zwolle mijn vriendin

> is verhuist naar de flevopolder met haar deedt ik

> alles oa elke dag theeluiten wekelijkse

> boodschappen schoppen en 1x in de week een goede

> film kijken op tv nu ze zo ver weg woont mis ik

> dat gezelligheid vrieninnen onder elkaar dat is

> anders dan je parner die ik dagelijks zie en

> spreek heb op dit monent geen werk en de kids die

> ergens anders wonen wat ik zoek is een vriendin

> die in de omgeving zwolle woont of het liefst in

> de stad zwolle die met mij wekelijks samen

> gezellig dingen doen

• gerda

beste Willeke,

ik woon helaas omgeving utrecht.

groetjes gerda

maar je mag best eens komen theedrinken, hoor.

• Sonja Wolf

Hallo Gerda

Ook voor mij geld het zelfde, ik woon ook in de omgeving Utrecht, maar ook bij mij mag je een bakkie komen drinken hoor.

Groetjes Sonja

• Sonja Wolf

gerda Schreef:

——————————————————-

> Beste Sonja,

> Ik heb pas het fitnessen opgepakt, (overgewicht en

> een verschrikkelijke conditie), dus die merenloop

> wordt het nog even niet. ik ben geen stapper, maar

> vind leuk, lekker uit eten gaan heerlijk. ik hou

> van een goede film kijken.

> ik kook graag, maar ben geen geraffineerde kok.

> Vanaf volgende week begin ik met een cursus

> Mindfulness, waar ik erg naar uitkijk. ik heb een

> brede belangstelling, maar ga minder vaak de

> diepte in als ik zou willen.

> kun je hier voorlopig wat mee?

Hallo Gerda

Het heeft weer even geduurd, maar ben even druk geweest. Ik heb vandaag een contract getekent voor mijn nieuwe baan. Even wat drukte er om heen. Ik kook ook heel graag en ben net begonnen met een nieuwe reeks met kookboeken voor Hapjes in glaasjes van Atlas. Net zoals ik al aangeef, ben ik net begonnen, dus de kerstmaaltijd van 2010 moest ik nog even anders oplossen. Ik koop wel veel bonnen bij Groupon, maar helaas moet ik er veel overslaan, omdat veel bonnen geldig zijn voor 2 personen, en ik ben alleen, misschien kunnen we in de toekomst samen zoiets doen. Ik ga minimaal 1 maal per maand uit, zo ga ik a.s. Vrijdag naar de Flint in Amersfoort, naar een voorstelling van Tineke Schouten. Maar wat is Mindfulness? Ik wil niet graag alles via deze site zetten, omdat iedereen dit kan lezen, als je meer prive dingen wil bespreken stel ik voor om mij te mailen, dit is mijn naam voluit in kleine letters @hotmail.com.

Ik hoor het wel.

Dan zou ik ook sneller reageren, omdat ik dagelijks mijn mail nakijk.

Groetjes Sonja

• Coja

Ik,leuke,moderne vrouw uit Houten(bij Utrecht)zoekt n.l. een vriendin waar je lekker mee kan kletsen,een terrasje kan pikken,een fietstocht maken,iemand die houd van winkelen.Groetjes COja

• Sonja Wolf

Hallo Coja

Ik had al een tijdje niet gekeken op deze site. Ik kom net terug van een wandel vakantie. Het is een wandel/zeil vakantie geworden en ik heb geweldig genoten, mede danks het mooie weer natuurlijk, maar ik ben geen negatief denkend persoon. Misschien heb je het al gelezen, maar ik ben een alleen staande vrouw van 46 jaar en heb 2 volwassen uitwonende kinderen. Ik heb dus het rijk alleen en geniet hiervan. Ik ben wel een ondernemend en ga minimaal 1 weekend per maand iets leuks doen. Ik ben net nog voordat ik op vakantie ging me opgegeven voor een cursus parachutespringcursus opgegeven. Vertel iets over jezelf? Fijn weekend en tot horens.

Sonja