Lesbisch? Biseksueel?

• Lesbi

Ik zoek gezellige vriendschappen met vrouwen die geen bezwaar hebben dat ik lesbische/biseksueel ben. Ben je zelf ook lesbi? Dan is het misschien ook leuk om gezellig mee te gaan met een van de onderstaande activiteiten. Er zijn via allerlei wegen al een aantal dames die met mij op pad gaan, leeftijd is onbelangrijk. Er wordt binnen de groep al gesproken over een High Tea en een bezoek aan Corpus.

Oja, ik ben 46 jaar, woon in de regio Leiden en de bollenstreek en zoek ook vooral vrouwen uit deze regio, of in ieder geval in Z-Holland.

Voorlopige planning activiteiten:

Zondag 20 februari 2011 - Bowlen en borrelmiddag te Leiden

Zondag 20 of 27 maart 2011 - Nadere info volgt nog.

Wil je meer over mij weten? Stuur dan een berichtje aan: lesbi.actief@gmail.com

• bert

Volgens mij heeft niemand er bezwaar tegen dat jij lesbisch bent. Maar heb jij er bezwaar tegen als iemand hetero is? En een hetero is die aan sex denkt?

Wat is daar mis mee? Doe niet zo moeilijk. Vriendschap is vriendschap, wat je sexuele geaardheid (oeps ik noem het woord sex, hang me er svp niet aan op) ook is. Of denk je daar soms anders over? Tot bij de tango les, we hebben een hele hoop te bespreken, wordt gezellig!

Bert uit Leiden

• Lesbi

Ik heb geen bezwaar tegen hetero's, mijn vrienden en vriendinnen zijn het ook.

Helaas er zijn altijd mannen zo als jij!!!

Mag ik niet op zoek naar een leuke vrouw om mee te dansen? Blijkbaar niet, gezien je reactie, daarom hou ik het anoniem!

Dit is niet de eerste keer dat ik een dergelijke reactie lees, vooral dus van mannen, krijg ik vaak dit soort reacties!

• bert

Beste Silvia,

Ik ben een hele leuke vriendelijke man, geloof me. En het zou zo maar kunnen dat je een hoop lol hebt als je met mij zou dansen.

Ik ben een beetje allergisch voor lesbische vrouwen die een soort hekel aan mannen hebben die aan sex denken. Het is menselijk, de natuur, gezond, lekker, noem maar op. En dan schrijf je: ‘mannen zoals jij’, maar je kent me toch nog niet? Misschien vindt je me wel hardstikke aardig en kan je iets van me leren, wie weet? Gooi je hart open, zou ik zeggen, de wereld is per definitie anders zoals jij denkt dat die is. En dat kan jij van mij leren. Als je er voor open staat natuurlijk, want niets hoeft en jij mag denken wat wilt. Altijd. En daarin blijven tot in de eeuwigheid.

groetjes

Bert