vriendschap+ stel hij nieuwgierig

• spontaan 60

wij zouden graag met een stel van 47 tot 60 in contact willen komen waarvan alleen de man bigevoelens heeft is er ook nog een stel waarvan zij hetro is en hij bi . doel samen in prive sfeer gezellige over praten enz.

we zien wel veel auto,s met kinderzitjes langs de weg als het goed weer is maar het kan ook anders als je maar uit je kastje komt. wij wonen in omgeving van beek en donk .verder afstand geen probleem.mail gewoon op binkie52@hotmail.com

• tina

hallo stel,

Volgens mij is deze site niet bedoeld voor sex dates. Ik neem aan dat dat de bedoeling is wanneer jullie geinteresseerd zijn in het wel of niet ‘bi’ zijn van mensen.

vr. groet

• spontaan 60

als jij niet bi ben weet je niet wat je overkomt . en hoe je dit moet vertellen thuis , de meesten vrouwen zijn bi en dat is geen probleem maar een man bi is wat anders en die gaan ( lees adv) met de auto op stap ,nu wij willen in contact komen met deze mannen die ook een vrouw thuis hebben maar dit is moeilijk. trouwens wat is jou doel om hiet wat neer teschrijven zonder dat het een raak vlak is .

• tina

Mijn doel is aan te geven dat er genoeg sites zijn op internet waar je afspraken met mensen kunt maken i.v.m. sex. Maar goed, jullie mogen doen wat je wilt en waar je wilt. dat realiseer ik me ook wel.

groet,

Tina

• Lesbi

Waarom denken al die hetero's direct dat het over SEX gaat?

Als je lesbisch, homo of bi gevoelens hebt is het ook erg prettig om daarover te kunnen praten!

Ik hoop dat er een serieus stel is en als er na praten wat meer ruimte is voor andere ervaringen is dat toch okee? Maar misschien is dat op deze pagina wel wat moeilijker te vinden. Toch wens ik jullie sukses!

Gr. Lesbi.

• tina

Hallo mevrouw lesbi,

'waarom denken al die hetero's toch dat het over sex gaat', als je iets beter leest zie je dat het in de oproep over sex gaat. Misschien heb je ergens last van, namelijk van een vooroordeel dat alle hetero's alleen aan sex denken. Ben jij als lesbi zo anders dan hetero's? We zijn allemaal mensen toch?

groet

Tina

• spontaan 60

mijn man heeft nu verteld dat hij bi gevoelens heeft .ik zou ook graag willen weten of er ook meer getrouwde stellen zijn waarvan hun man ook bi gevoelens heeft.en hiermee eerlijk samen mee om te gaan .zonder dat hij moet gaan liegen om …… dus misschien is er wel een stel waarmee ik ook op vriendschappelijke wijzen mijn ideen mee kan doen.

• tina

Veel succes

Er is vast wel iemand die gevoelens met jullie willen delen. Ik bewonder de openhartigheid. Je kunt maar beter aandacht besteden aan wat er in je lichaam speelt want vroeg of laat komt het er toch uit. Of het nou gaat om pijntjes, emoties of lustgevoelens. Je lichaam weet wat de waarheid is, altijd.

Tina

• Lesbi

Tips:

Misschien is Orpheus (hulpverlening) een beter idee, die richten zich speciaal op dit soort relaties.

Telefoonnummers in de regio's

Friesland (FR) Groningen - Drenthe (GD)

058 - 288 74 12 An 0592-462297 Piet

Arnhem - Nijmegen - Achterhoek (AN) Deventer - Apeldoorn - Zutphen (S3)

026 - 379 11 59 Johan 0570 - 653 327 Jan

0316 - 527 154 Hetty 0570 - 591 818 Yvonne

0316 - 263 847 Jelly

Noord Holland (NH) Midden Nederland (MN)

06 - 48925030 Tonnie & Kees 033 - 494 31 25 Hans

Zuid Holland Noord (ZN) Noord Brabant West en Zeeland (BZ)

0252 - 518179 At & Patricia

0251 - 242469 Mario

Zuid Holland Zuid (ZZ) Twenthe (TE)

010 - 425 64 16 Tineke & Gert 053 - 431 58 37 Joke & Jan

Limburg (LG) Noord Brabant Midden en Oost (BO)

046 - 433 54 08 Peter 040 - 230 06 24 Ed & Sjan

043 - 326 45 08 Esther 06 - 3809 1440 Aard & Jos

Of kijk eens op het Gay & Lesbian Switchboard

Het landelijke informatie- en adviespunt voor alle vragen over homoseksualiteit, biseksualiteit en transgender leefstijl.

maandag t/m vrijdag 12.00 - 18.00

helpdesk@switchboard.nl

Anoniem en vertrouwelijk!