Vriendschap in Limburg?

• Helena

Hallo,

Sinds een paar jaar zijn wij woonachtig in het mooie Heytse.

Aangezien ik geboren en getogen Eindhovense ben is het best moeilijk om hier vriendinnen te vinden.

Dus ik heb de moed verzameld om het op deze manier eens te gaan proberen.

Het maakt me niks uit hoe oud of je bent als je maar een gezelige klep bent zeg ik altijd maar.

Ik woon samen met mijn man, hond (redelijk groot), kat en vogel in een leuk huisje. Helaas hebben we

geen kinderen en gaan die ook niet komen.

Mocht je je aangesproken voelen bij een van deze steekwoorden; dieren, wandelen, films kijken, kletsen,

thee leuten, motor rijden (alleen wel achterop) en weet ik veel wat nog meer, laat dan eens iets

van je horen, lijkt me kei gezellig!

Liefs,

Helena

• l.vyncke@westrom.nl

Hallo Helena

afgezien van het motorrijden vind ik alle genoemde actitivteiten leuk. Als leeftijd je niks uitmaakt, dan hopelijk ook niet of iemand wel of geen partner heeft? Ik denk vaak dat mensen met partner ook contact zoeken met iemand die zelf ook een partner heeft, maar dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

Ik woon bij je in de buurt en vind dieren erg leuk. Lijkt het je leuk om af te spreken, stuur me een mail en je krijgt altijd antwoord.

Fijne zondag of week en hopelijk tot snel. l.vyncke@westrom.nl

groet Liesjuh.

• Helena

Hoi hoi,

leuk dat je gereageerd hebt. Uiteraard maakt het me niks uit of je nu alleengaand bent of weet ik veel wat. Daar was het me ook niet om te doen hoor.

Ik zeg altijd iedereen is welkom om te reageren. We zullen toch eerst even moeten kijken of het klikt. En het lijkt wel alsof mensen zonder kinders helemaal

schrik hebben om een reaktie te geven. Misschien omdat ze bang zijn om veroordeeld te worden, ik weet het echt niet. Of misschien is het echt zo dat wij zonder

kinderen er echt niet bij horen. Schiet mij maar lek!

Om heel eerlijk te zijn zie ik onze huisdieren een beetje als kinderen, dat maakt een hoop goed. Ze houden onvoorwaardelijk

van ons en wij uiteraard van hen!

later meer.

Liefs,

Helena

• Helena

Niks geks hoor. Is mijn geboortenaam. Mijn eigen naam is Mariëlle.

• Veerle

Hoi Helena,

Wat een leuke oproep zeg!

Je hebt mijn aandacht getrokken en vandaar ook mijn reactie. Je hobby's komen me grotendeels bekend voor.

Zelf ga ik per 1 mei ook in Midden-Limburg wonen. Ik ga namelijk in Roermond wonen.

Zelf kom ik uit het zuiden van Limburg en ik ken dus ook niemand in het Midden-Limburgse.

Zelf ben ik 29 jaar en ben helemaal single. Heb wel een relatie gehad, maar dat is verkeerd gegaan. Maar daarover vertel ik je nog wel als je zou willen mailen. Dan i shet niet zo openbaar als hier he? haha

Ik hoop echt dat je me een berichtje zal sturen.

Mijn mail is veerlebongers@hotmail.com

Gr. Veer

• Patricia

Hoi,

Ik heb je oproepje gelezen. Ik woon óók in de gemeente Leudal en ben een paar jaartjes geleden van de Parel van Brabant verhuisd om samen te gaan wonen in Limburg.

Ik heb een hondje en geen kinderen.

Ik ben 22 jaar en studeer nog in Tilburg maar woon niet op kamers.

Het lijkt me kei gezellig om weer es lekker Brabants te kletsen in dit Limburgse land. :-)

Hoop van je te horen.

groeten Patricia

• Helena

Hoi Patricia,

hartstikke bedankt voor je reaktie!

Wilde je eerst even vragen of het voor jou een probleem is dat ik 35 ben. Aangezien ik zo slim ben geweest om mijn leeftijd er niet bij te zetten laat ik het nu maar vast ff weten.

Ik hoor het nog wel van je! Mail maar naar: misspoes30@live.nl Bedankt alvast!!

Greetz…

• Helena

Hallo,

ik zag dat ik helemaal vergeten was om mijn leeftijd erbij te zetten!!! Dom dom dom.

Hier volgt het alsnog; ik ben dus 35 jaar jong…