Stapmaatjes gezocht

• Noeky

Hallo,

Ik ben Anouk ik ben 27 jaar, en vrijgezel in woon in zuid-holland. Ik zoek iemand die dus net als ik naar grote feesten gaat.

Vind het ook wel leuk om naar kroegen te gaan maar dat vind ik wel iets minder leuk.

Btw de feesten waar ik ben te vinden zijn:

mistryland

defqone one

hardbase

shockers

impuls

trance energy

sensation black

enz

Mijn muziekstyle is:

hardstyle

trance

techo

old-school

schranz

en nog veel meer :)

Spreekt dit je heel erg aan of wil je meer weten? En wie weet staan wij dan samen naast elkaar X(

Groetjes

Anouk

• sussl

Hoi Anouk,

ha feesten das leuk. Mijn mensen om mee heen zitten inmiddels met kinderen en zijn wat minder flexibel. Dus ik zoek ook nog wat spontane stapmatjes.

Hoor wel wat het volgende feest wordt ;-)

Groethes,

Suus

• peter

hi,

nog op zoek of inmiddels al voorzien?

peter

• Kenji

Hoi Noeky,

Wat toeval dat ik je advertentie zie. ik ben ook opzoek naar een uitgaan maatje met de gelijke stemming.

Ik ben goed uitzien chinees van 32 jaar en gaat alleen naar big evenement.

Ik ben gepland om a.s. zaterdag naar a state of trance den bosch te gaan maar helaas lukt me vriendin niet, heb nog 2 kaartje en hotel gereserveerd.

Ik woon zelf in Purmerend dus ga ik genieten van de heerlijke trance en de vreugde van andere mensen.

na een borrel en een uitgaan snoepje ga ik dus niet meer rijden en is ook hotel in de buurt gereserveerd.

Lijk je wel wat add me bij msn snicky.love@hotmail.com

• musichoning

Hoi Noeky,

ik zie bij toeval jou oproepje staan op internet voor een stap-maatje naar grote feesten. (voornamelijk hardstyle en hardcore)

Ikzelf ga ook regelmatig, maar steeds meer mensen in mijn omgeving haken af helaas..

Als je nog n's een keertje iemand zoekt.. mail mij dan! Ik ben altijd wel in voor een gezellig feestje! >:D<

Groetjes Nicky