vriendinnen/mama's gezocht uit Almelo e.o

• Almelose

hallo allemaal,

Ik ben 32 jaar, gelukkig getrouwd en heb een prachtige dochter van 2 jaar. Wat ik nu nog mis zijn leuke vriendinnen om mee af te spreken.

Uitstapjes met eventuele kids zou leuk zijn, maar ook shoppen, bios, gezellig kletsen.

Ik kom zelf uit Almelo, maar heb een auto dus een stukje verder rijden wil ik echt wel:)

Ben je die vrouw die ook behoefte heeft om je vriendinnenkring wat uit te breiden? Ben je betrouwbaar en gezellig?

Mail me dan!

groetjes!

• jessica

Hoi,

Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar vriendinnen, maar ik las je berichtje en dacht meteen ik ga reageren.

Ik ben 29 jaar, en heb een dochter van 4 jaar en een zoontje van 1,5.

Het lijkt met leuk om uitstapjes te maken met de kinderen, maar ook gezellig kletsen, bios en shoppen vind ik leuk om te doen.

Lijkt het je wat ?

Ik hoor graag van je.

Groetjes

Jessica.

• 123moon@hotmail.com

hoi almelose,

las je oproepje, ik ben zelf nog geen mama

maar vind het ook leuk om gezellige vriendinnen

erbij te hebben ik kom ook uit almelo, ik ben trouwens

30

hoop wat van je te horen , groetjes

mijn mail is 123moon@hotmail.com

• petra

hallo almelose,

ik ben 33 jaar nog niet getrouwd, maar samenwonend met de vader van mijn nu 6 maanden oude zoontje.

ik kom oorspronkelijk uit t westen des lands, maar ben vanwege de zwangerschap vorig jaar december naar het oosten en dan om precies te zijn hengelo verhuisd. Nu zou ik graag een vrienden/vriendinnen netwerk op willen bouwen daar ik nog steeds niemand ken hier:D

groetjes petra

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian