Hallo allemaal,
Op zoek naar gezellige mensen in de regio Leiden? Ikzelf ook. Bijna een jaar geleden ben ik daarom begonnen met een eigen vrienden/activiteiten groepje. Nieuwe mensen kunnen nog steeds aanschuiven.
Iedere maand in deze regio organiseer ik 1 of 2 activiteiten en komen we gezellig bij elkaar. Mannen en vrouwen (tussen de 30 tot 50 jaar) zijn welkom.
Waarom tussen de 30 en 50 jaar, zul je je afvragen? Daar heb ik verschillende redenen voor en de belangrijkste is, dat er voor iedereen die 50+ is, al heel veel is te doen in deze regio. Bovendien heb ik het in het begin gecombineerd met een landelijke activiteitenclub en de leeftijd daar was vanaf 25 tot 50 jaar, alleen kwam ik weinig mensen tegen van 25 dus dat heb ik wat aangepast.
De dames (ja, het zijn met name vrouwen), zijn bovendien zelf ook tussen de 30 en 50 jaar. De mannen reageren wel, maar laten daarna niets meer van zich horen. Beetje vreemd, maar ik kan ze niet dwingen. Als je mee wilt, stuur dan een berichtje aan: zevenster875@gmail.com
Groetjes van Silvia