leuk stel met kinderen zoekt idem

• J & N

Wij zijn een stel van rond de 40 jaar uit de regio van zuid oost brabant, door ons drukke leven zijn we veel vrienden en kennissen verloren, (we hebben een eigen bedrijf en 4 kinderen onder de 11 jaar) wat we zoeken andere stellen die ook eens wat meer willen gaan genieten van een avond stappen (film, uit eten, pretpark en sauna etc) we willen graag dingen doen met en zonder de kinderen.

Als bij ons de kinderen geniet dan is bij ons de dag ook geslaagd. voelen jullie je aangesproken en willen jullie je vrienden kring ook uitbreiden, laat dan graag een reactie achter dan kunnen we eens iets leuks afspreken en kijken of het klikt.graag in de zelfde leeftijds catagorie en kinderen. Johan218@live.nl

groetjes J & N

• maria

Hoi J en N

Je verhaal is herkenbaar, vandaar de reactie

Ook wij zijn door drukke werkzaamheden veel vrienden kwijtgeraakt en zijn op zoek naar nieuwe.We zijn net iets ouder(44 en 47) en onze zoon is 15 maar ik hoop dat dat voor jullie geen probleem is?Ik hoop op een reactie en we zien wel of het klikt?

groetjes Maria

• Johan

Hoi Maria

Het lijkt mij ook leuk om eens te kijken of het klikt.

Laat maar weten hoe we eventueel iets kunnen afspreken, het zal wel in het begin van 2011 worden.

de tijd die dit jaar nog rest is immers maar kort meer.

wij zijn zelf 36 en 44 jaar oud dus de leeftijd is niet heel belangrijk.

groetjes Johan

• Maria

Hallo Johan,

sorry dat het iets langer duurde door de kerstdrukte maar misschien spreekt het wat makkelijker af via de email.

Mijn email adres is mar-aisha@hotmail.com

Groetjes Maria

• Rolf en Marleen

Hallo,

Wij zijn een stel 39 / 46 uit Etten-Leur, we wonen nog niet zo heel lang in Brabant en merken dat het opbouwen van een kennissen / vriendenkring niet zo makkelijk gaat als je hier niet geboren / getogen bent.

We hebben 4 kids in de leeftijden 8, 14, 15, 18 jaar en vinden het leuk om dingen met en zonder de kids te doen.

Wat vinden we leuk ….. we zijn vooral levensgenieters en vinden het leuk om ad hoc en spontaan dingen te doen zoals, uit eten gaan maar ook zeker lekker thuis eten maken, tapas, bbq noem maar op….. lekker naar de sauna, weekendje weg, theater / bioscoop enz.

We zoeken een ander stel voor ook een goed gesprek en af en toe een lekkere discussie….

Mochten jullie het leuk vinden om meer te weten laat maar horen ! marleen076@gmail.com

Groetjes Rolf en Marleen