Leuke vriendin gezocht zuid holland

• Melissa

Hey iedereen!

Ik ben Melissa, 20 jaar en woon in Rotterdam. Ik ben opzoek naar een gezellige vriendin om leuke dingen mee te doen. Denk hierbij aan stappen, winkelen, filmpje pakken of gewoon gezellig een drankje doen en kletsen (dus absoluut geen relatie!). Ook bied ik graag een luisterend oor. Mijn hobby's zijn dansen, fotografie, pilates en gewoon heel veel lol maken. Ik ga 3 dagen per week naar school, en heb een ov dus reizen is voor mij geen probleem! Spreekt dit je wel aan? Laat dan wat van je horen!

Liefs, Melissa

• sanna

He Mellisa!

Las je oproepje en ik ben ook op zoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Shoppen, stappen, nu weer terrasje pakken. Vriendinnen van me hebben ineens een relatie en dan hoor je ze niet meer. Ik ben 24 en woon in alphen aan den Rijn! Let me know! Groetjes Sanna

• melanie

hallo,

Mijn naam is Melanie en ik ben 20 jaar. ik ben ook opzoek naar een vriendin om wat leuks mee te gaan doen. aangezien mijn vrienden een andere weg zijn gegaan dan ik wilde gaan.

mijn hobby's zijn creatief bezig zijn, uitgaan, film kijken shoppen en lachen.

ik zou graag nog wat van je horen

groetjes melanie