Vriendinnen gezocht Groningen

• mayrlis

Hallo Ik ben een moeder van 29.

Ik heb alles wat mijn hartje begeert maar mis echt een leuke echte vriendin. Ik heb zat kenissen, maar geen een echte vriendin. Klinkt wle zielig he ;) haha. Ben niet hopeloos maar het zou zo leuk meegenomen zijn!

Ik ga hier ook niet een heel lang verhaal neer zetten, dit doe ik gezellig in een mail naar je toe.

Ik hou van shoppen, lekker eten, terrasje pakken,bioscoopje pakken,thee drinken, koken. Heerlijk op de bank hangen met een glaasje wijn en gezellig uren lang kletsen. En een filmpje kijken lekker onderuit gezakt op de bank ook heel gezellig.

Lijkt dit je ook gezellig? Mail maar gezellig hoor. Als je het leuk vind vertel ik je alles wat je wilt weten.

P.s ik woon in Zuid-Oost Groningen

Groetjes mayrlis

• johan

hello

ales geod

hoe heet jij

• johan

hello anna ,m

hoe is met jiuo

kan ik een afspraak maken ,,

grote

johan

• Anna

Hallo Bea,

Sorry dat ik zo laat op je bericht heb gereageerd.

Ik ben een tijdje weg geweest.Ik zou je graag willen leren kennen komen.

Ik hoop dat je reageert.

Groetjes, Anna

• Anna

Hallo,

Ik zou graag in contact met je willen komen.

Ik ben ook op zoek naar een leuke vriendin.

Groetjes, Petra

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian